دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Puz Lands 1.1 برای اندروید و iOS

چند وقتی است که بازی های در سبک پازل میان گیمرها محبوبیت پیدا کرده اند. بازی هایی که هر کدام چالش های مختلفی را شامل می شوند و گیمر را مجبور می کنند تا علاوه بر بازی کردن، به حل مسئله های مختلف بپردازد. هر روز شاهد ارائه شدن بازی های مختلفی در این سبک هستم. در این پست قصد داریم تا یکی از جدیدترین بازی های سبک پازل را به شما کاربران محترم سایت دانلود فارسی معرفی کنیم. بازی Puz Lands یک بازی در سبک پازل است که به تازگی برای پلتفرم هی اندروید و iOS منتشر شده است و سبک و سیاق جدیدی را به گیمرها معرفی می کند. داستان بازی از این قرار است که Puz به عنوان یک شخصیت کاوشگر به یک جزیره دور افتاده رسیده است. این جزیره در دام یک شیطان بزرگ و طلسم های او قرار گرفته است. شما باید به Puz کمک کنید تا اشیاء قدیمی و باستانی و عتیقه را جمع آوری کند تا با کمک قدرت این اشیاء، جزیره را از شر این شیطان بزرگ رها سازد. در این جزیره اسرار آمیز شما باید پازلهای ساده را حل کنید و با استفاده از بلوک های با اندازه ی مختلف، راه را برای Puz هموار کنید. در این میان، بلوک های 3بعدی و حتی جابجا شونده وجود دارند که بسیار گیج کننده و گمراه کننده هستند. اما فراموش نکنید که حل این پازل ها تنها راه نجات جزیره است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Turnsy Games طراحی شده است که اولین بازی خود را به بازار موبایل عرضه کرده است.

سایر توضیحات: بازی Puz Lands یک بازی با گرافیک ساده است که استفاده از رنگ های مختلف و ایده های جالب، آن را قابل قبول می کند. طراحی این بازی به گونه ای بوده است که یادگیری آن بسیار ساده باشد اما جذابیت را برای گیمر به همراه داشته باشد. در تمامی مراحل بازی گیمر باید بلوک های مختلف با اشکال متفاوت را جابجا کند تا راه را برای Puz بسازد و پازل های بازی را حل کند. محیط این بازی به گونه ایست که هر کسی به سرعت نحوه ی بازی کردن را یاد می گیرد.

دانلود puz lands جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار ساده اما در عین حال حذاب

صداگذاری جالب

قابلیت بازی در سطوح مختلف

و …

Puz Lands

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *