دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Racing Xtreme: Best Driver 3D 1.01 برای اندروید + مود

بهترین بازی ماشین سواری و آف رود برای موبایل از راه رسید! با حریفان خود در صحرایی دور افتاده به رقابت بپردازید و مهارت خود را به جهانیان ثابت کنید. بازی Racing Xtreme: Best Driver 3D از جمله بازی های سبک اتوموبیل رانی و ماشین سواری مسابقه ای برای سیستم عامل محبوب اندروید است که که با نمره قابل قبول 4.7 از 5 در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی شما می توانید از میان 30 ماشین مختلف و 7 سبک مختلف از قبیل buggy, off-road, SUV, jeep, sports car, funny car, and dragster انتخاب های مختلفی داشته باشید و به مسابقه بپردازید. یکی از بهترین ثسمت های بازی های ماشین سواری، قسمت طرح بندی و شخصی سازی ماشین هاست. هر چه در یک ماشین سراغ دارید قابل تغییر است، از حدود 60 رنگ گرفته تا تغییر و اپدیت و به روز رسانی سیستم موترو، توربو، نیترو، بدنه، تایر ها، گیربکس و … . همه و همه قابل تغییر هستند و شما می توانید به سلیقه ی خودتان ماشین خود را تغییر دهید.

سایر توضیحات: در این بازی شما میتوانید ه مبه صورت انلاین و هم به صورت افلاین بازی کنید. در بازی های انلاین می توانید با حریفان خود در سراسر جهان به مسابقه و رقابت بپردازید و یک آخرالزمان دیگر را به تصویر بکشید. همچنین می توانید از ماشین های 4×4 DARTZ PROMBRON استفاده کنید. این ماشین ها از سال 1869 تا به امروز برای کارهای لاکچری و همچنین برای هنرمندان، سیاستمداران و افراد ثروتمند جامعه ساخته شده اند. در بازی Racing Xtreme: Best Driver 3D شما می توانید از 6 ماشین معروف و خوب یکی از بهترین کمپانی های تولید ماشین استفاده کنید. پس دست به کار شوید و از ماشین های The Dictator, SpaceBaller, DrIvE Hards 6×6 Iron.Xtal, Black.Shark و Prombron Black Alligator برای اولین بار در گوشی موبایل خود لذت ببرید!

Racing Xtreme: Best Driver 3D

ویژگی های اصلی بازی:

وجود بیش از 30 ماشین مختلف و جذاب همراه با ویژگی های منحصر به فرد

امکان انتاخب ماشین ها از میان کلاس های مختلف ماشین

امکان شرکت در لیگ های هفتگی جهانی

امکان شخصی سازی قسمت های مختلف ماشین با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد بازی

گرافیک زیبا و HD

و …

Racing Xtreme: Best Driver 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *