دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RAFT Original Survival Game v1.37 برای اندروید + مود

RAFT Original Survival Game بازی جذاب و لذت بخش RAFT Original Survival Game یک ماجراجویی بزرگ برای نجات جان خود در اقیانوسی پهناور می باشد. در این بازی خانه شما اقیانوس است. همسایگان شما کوسه های بیرحم می باشند! تنها جای راحت و امن برای شما کلک شما می باشد که تنها از چند تکه چوب و الوار می باشد! بازی RAFT Original Survival Game شما را به فرار از  اقیانوس و زنده ماندن در شرایطی تحمل ناپذیر دعوت می کند. همه بازی های سبک Survival محیط و دنیای خود را دارند که بازی در آن جریان پیدا می کند. اما این بازی دنیاهای بیشماری را شبیه سازی کرده! جزیره های اقیانوس آرام را کاوش کنید، از صخره های دریایی عبور کنید و در دریای بی انتها و عمیق برای خود جان پناه ایجاد کنید!

سایر مشخصات : در این بازی جذاب چرخه شب و روز را درک کنید. شرایط مختلف آب و هوایی را تجربه کنید و در هوای طوفانی مراقب خود باشید! از آفتاب لذت ببرید. با ابزارهای مختلف در دسترس برای خود سلاح بسازید تا بتوانید کوسه های گرسنه و بزرگ را از خود دور کنید! برای زنده ماندن به غذا احتیاج دارید بنابراین ماهی گیری بهترین گزینه شما خواهد بود. هر آنچه از دستتان برمی آید انجام دهید تا برای زنده ماندن خود بکار گیرید! این بازی بسیار جذاب  و زیبا محصولی از استودیوی بازی سازی PlayHotGames می باشد که توانسته نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب نماید.

دانلود بازی RAFT Original Survival Game

ویژگی های بازی RAFT Original Survival Game :

– دارای گرافیک سه بعدی زیبا

– القای حس واقعی خطر و نجات پیدا کردن!

– کاوش در جزایر بسیار زیاد و متنوع

– دست و پنجه نرم کردن با چالش های بسیار زیاد و هیجان انگیز

– به چالش کشیدن مغز و فکر شما!

RAFT Original Survival Game

به روز رسانی :

1396/12/04 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *