دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Real Car Parking 2017 Street 3D v2.5 برای اندروید + مود

در سال های اخیر شرکت های مختلفی اقدام به تولید بازی پارک ماشین کرده اند و عناوین مختلفی را شاهد بوده ایم. اما هیچ کدام از آنها کیفیت مناسبی نداشته اند و ناقط ضعف مختلفی را در خود دارند. همچنین ویژگی خاصی را به بازی اضافه نکرده اند. علاوه بر این مشکلات، خودرو های محدود و قدیمی یکی دیگر از مشکلات این دسته از بازی ها است که به شما اجازه انتخاب های متعدد را نمی دهند. بازی Real Car Parking 2017 Street 3D اما تمام این مشکلات را برطرف کرده و به شما اجازه می دهد تا در یک محیط بسیار عالی همراه با گرافیک فوق العاده با استفاده از جدیدترین نوع سنسور های پارک ماشین به بازی بپردازید و نیز برای بهتر کردن دقت پازک، این امکان به شما داده شده تا دورین را در زوایای مختلفی بچرخانید و حتی میزان زوم را تعیین کنید تا لذت بازی را بیشتر تجربه کنید. همچنین لذت پارک کردن در با کمک فرمان ماشین و از دید یک راننده واقعی بدون شک یک ویژگی منحصر به فرد است که بازی Real Car Parking 2017 Street 3D به شما ارائه می کند. همچنین این بازی تنها برای فراغت و سرگرمی نیست و در طول بازی شما یاد می گیرید که یک خودرو واقعی را چطور پارک کنید و نیز با تعدادی از علامت های راهنمایی و رانندگی نیز آشنا خواهید شد.

سایر توضیحات: بازی Real Car Parking 2017 Street 3D یک عنوان جدید در سری بازی های پراک کردن خودرو برای پلتفرم های موبایل است که شما را در یک محیط بسیار عالی به بازی مسغول می کند. همچنین در این بازی تنها آموزش متد های پارک کردن مطرح نیست بلکه به صورت عملی تعداد بسیار زیادی از آنها را تجربه خواهید کرد. بازی Real Car Parking 2017 Street 3D توسط استودیو بازی سازی Genetic Studios برای پلتفرم اندروید تولید شده است.

دانلود Real Car Parking 2017 Street 3D جدید

ویژگی های اصلی بازی Real Car Parking 2017 Street 3D:

 – قابلیت استفاده از سنسور ویژه پارک کردن

 – صداگذاری واقعی ماشین ها

 – امکان تغییر زاویه دید راننده

 – طراحی بسیار خوب لوازم داخلی و قسمت های مختلف خودرو

 – گرافیک بسیار عالی و واقع گرایانه همراه با طراحی صحنه های بسیار خوب همراه با جزئیات بالا

 – کنترل های بسیار ساده همراه با قابلیت تغییر آنها

 – امکان یادگیری علامات راهنمایی و رانندگی با استفاده از بازی

 – امکان استفاده از رنج بسیار وسیعی از خودروهای قدیمی و جدید

 – گیم پلی بسیار عالی و اعتیاد آور

 – و …

Real Car Parking 2017 Street 3D

به روز رسانی :

1396/11/15 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *