دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Respawnables 5.0.0 برای اندروید و iOS + مود

آیا تا به حال زمان اجرای بازی های شوتر نقش اول و در کل بازی های شوتر، به این مسئله فکر کرده بودید که اگر این نوع بازی ها با کمی گرافیک کارتونی و یا محیط جذاب اما با کمی حس بامزگی همراه می شدند چه حسی پیدا میکردید؟ آیا به مسئله فکر کرده بودید که اگر دشمنان شما پس از تیر خوردن به صورت خنده داری منفجر می شدند و یا با حالت های کارتونی کشته می شدند، حال و هوای بازی به چه صورت می شد؟ اگر برای شما سوالاتی از این قبیل مطرح شده است بدون شک بازی Respawnables یکی از بهترین بازی ها برای شما خواهد بود. برای کسانی که با بازی های سبک FPS نا آشنا هستند باید گفت که هدف این بازی ها و مخصوصا Respawnables، نابودی هرچه بیشتر دشمنان در یک محدوده و بازه ی زمانی مشخص است. بازی Respawnables توسط دو شرکت بازی سازی به نام های DIGITAL LEGENDS و ENTERTAINMENT SL ساخته شده است که تا به حال بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است. این بازی با امتیاز 4.4 از 5 جزو یکی از مفرح ترین بازی های سبک FPS است. در این پست می توانید جدیدترین نسخه بازی Respawnables را به صورت رایگان برای 4نوع پردازنده ی گرافیکی همراه با دیتا دانلود کنید.

سایر توضیحات: گیمرها و منتقدین بسیاری به این باور هستند که بازی Respawnables بسیار شبیه نسخه ساده ی بازی Call of Duty است. به این صورت که کنترل بازی با استفاده از دو کنترلر مجازی روی صفحه نمایش صورت میگیرد. علاوه بر اینها، این بازی قابلیت بازی به صورت آنلاین و چند نفره را نیز دارد. برخی از تجهیزات نیز قابلیت ارتقا دارند و شما می توانید با استفاده از امتیازات خود آنها را آزاد کنید. اگر قصد بازی های تفنگی و شوتر را دارید و همچنین نیازمند کمی تفریح همراه با خنده نیز هستید، بدون شک این بازی خواسته ی شما را برطرف می کند.

بازی Respawnable اندروید

ویژگی های اصلی بازی:

یکی از بهترین گرافیک های 3بعدی کارتونی

صحنه های گرافیکی با طیف رنگی بسیار زیاد

کنترلر های بسیار ساده و روان

آیتم ها و تجهیزات انتخابی و قابلیت آزاد سازی برخی از تجهیزات با کسب امتیاز

صداگذاری جذاب و مناسب با محتوای بازی

و …

Respawnable

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *