دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RiftStar Raiders – PC

Spiral Arm به دردسر افتاده است و به عنوان Most Wanted در نظر گرفته شده است. WarSwarm ها با نژاد انسان سر ناسازگاری داشتند اما اخیرا کار به جایی رسیده است که در برابر انسان ها قد علم کرده اند و می خواهند با آنها وارد جنگ شوند. در این چند روز اخیر نیز موشک هایی روانه فدراسون انسانی کرده اند بطوریکه تیم های مختلف گرم هم آمده اند تا این موجودات را سر جای خود بنشانند و شما یکی از این تیم ها هستید. بازی RiftStar Raiders روایتگر تلاش شما برای نابودی این موجودات خصم است که می خواهند انسان ها را به کلی نابود کنند.

سایر توضیحات: بازی RiftStar Raiders یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که در آن شما در قالب تیم های مختلف باید با دشمنی بجنگید که کینه شما را از سال ها پیش در دل داشته است. بازی RiftStar Raiders توسط شرکت Climax Studios برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت Vision Games Publishing LTD به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

RiftStar Raiders center

مشخصات بازی RiftStar Raiders :

نام بازی : RiftStar Raiders

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Climax Studios

منتشر کننده : Vision Games Publishing LTD

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

RiftStar Raiders

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *