دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Riskers – PC

Riskers بازی Riskers یک بازی بسیار پر هیجان از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که برای شما علاقه مندان به این سبک بازی ها در سایت دانلود فارسی قرار گرفته است. اگر یک کیف پر از پول پیدا کنید چکار خواهید کرد؟! در این بازی بسیار مهیج این داستان برای یک رفتگر که نام او Rick است، اتفاق می افتد و او تصمیم میگیرد که کیف حاوی مقداری زیادی از پول را پیش خود نگه دارد تا رویای پول دار شدن را محقق بخشد. اما این رفتگر بیچاره نمی داند که با این تصمیم چه ریسک بزرگی را پذیرفته است. با این تصمیم، او به عنوان هدف اصلی یک گروه خرابکار و خلافکار قرار میگیرد. شما باید به Rick کمک کنید! کمک کنید تا زنده بماند، بجنگد، شکلیک کند، مسابقه دهد و در آخر بتواند در برابر این تصمیم پر خطری که گرفته ایستادگی کند. گرافیک بازی طوری است که شما تمام رویدادها را از بالا نظاره گر هستید.

سایر توضیحات : دوست دارید که یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید؟! پس هرگز بازی Riskers را از دست ندهید. دشمنان را از سر راه خود حذف کنید و با دزدیدن ماشین هایی که در سر راه شما قرار دارند، فرصت را از دست ندهید و در تعقیب و گریزها یک گام جلو تر از دشمنان خود باشید. در طول بازی باید تصمیمات پر ریسک دیگری را بگیرید. در این بازی یک زندگی سرشار از جرم و جنایت را تجربه خواهید کرد. فکر کنید و فکر کنید تا بهترین راه نجات را برای زنده ماندن از دست این گروه جنایت کار پیدا کنید. بازی فوق العاده هیجان انگیز Riskers توسط استودیو بازی سازی ShotX Studio ساخته شده و از طریق کمپانی بازی سازی Meridian4 در سال 2017 میلادی منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی بسیار سرگرم کننده و مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم، دانلود کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Riskers.center

مشخصات بازی Riskers :

نام بازی : Riskers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و روسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ShotX Studio

منتشر کننده : Meridian4

سبک بازی : اکشن، مسابقه ای

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Riskers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *