دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Classic 1.1.0.1701260 برای اندروید و iOS + مود

بازی RollerCoaster Tycoon Classic یکی از جدیدترین و جذابترین بازی های سبک RCT است که برای پلتفرم های اندروید و iOS ساخته شده است. این بازی علاوه بر جذابیت های خودش، در برگیرنده و حاوی دو نمونه از بازی های بسیار موفق در این سبک یعنی بازی های RollerCoaster Tycoon® و RollerCoaster Tycoon® 2 است. در این بازی هدف این است که یک شهر بازی بسیار زیبا همراه با ترن های هوایی بسیار زیبا و هیجان انگیز ساخته شود. مدیریت این شهر بازی به شما سپرده شده است و توقع شهروندان از شما ساخت یک محیط شاد و مفرح است. حیطی که در آن خانواده ها و کودکان بتوانند سوار ترن های هوایی متنوع با ارتفاع ها و پیچ های متفاوت شوند اما در عین حال امنیت بالایی نیز داشته باشند. این بازی بسیار زیبا همانند سری های قبل این بازی توسط شرکت بازی سازی Atari, Inc تهیه و تولید شده است و در گوگل پلی از محبوبیت بالایی برخوردار است. سایت دانلود فارسی جدیدترین نسخه این بازی زیبا را برای شما کاربران سایت مهیا کرده است. امید که از بازی کردن لذت ببرید.

سایر توضیحات: بازی RollerCoaster Tycoon به صورت عمده سعی بر برآورده کردن خواسته های متفاوتی دارد. دست یافتن به رتبه اول در میان پارک ها، دست یافتن به هیجان انگیزترین پارک و … . این اهداف معمولا با یک محدودیت زمانی مواجه هستند و همین مسئله، یک نواختی بازی را بهبود می بخشد. پس از اتمام یک مرحله، مراحل بعدی آزاد می شوند و شما باید خود را برای مراحل سخت تر آماده کنید. شروع مراحل نیز متفاوت است، بعضی از مراحل و پارک ها از شروع دارای چند ساختمان یا ترن هوایی هستند و یا بعضی نیز یک زمین خالی هستند.

RollerCoaster Tycoon Classic

ویژگی های اصلی بازی:

یکی از بهترین بازی ها و شبیه سازهای ترن هوایی

قابلیت ساخت ترن هوایی و معماری آنها

قابلیت ساخت یک مجموعه پارک مفرح همراه با سایر امکانات رفاهی از قبیل بوفه مواد غذایی، شیرهای آب آشامیدنی و …

قابلیت مدیریت پارک و مسائل اقتصادی آن

محیط های مختلف طبیعی برای ساخت پارک های مفرح و قابلیت استفاده از ویژگی های طبیعی محیط نظیر آبشارها و …

قابلیت استفاده از 95 محیط از سری بازی های پیشین

و …

RollerCoaster Tycoon Classic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *