دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی S COPTER Trials of Quick Fingers and Logic – PC

S-COPTER: Trials of Quick Fingers and Logic بازی بسیار زیبا و جذاب S-COPTER یک اثر فوق العاده در سبک بازی های Arcade و اندکی از سبک معمایی می باشد که در یک قالب ارائه شده است. این بازی که دارای نمایی دو بعدی می باشد از ترکیب رنگ ها و کاراکترهای بسیار زیبا و جذابی استفاده کرده است. وظیفه شما که بازی را پیش می برید انتقال و رساندن مسافران به مقصد و مکان هایی که مدنظرشان می باشد، است. اما بازی به همین سادگی ها نمی باشد! برای اینکه گیم پلی بازی اندکی سخت و دشوار شود موانع و مشکلات بسیار زیادی سر راه شما قرار خواهد گرفت. این مشکلات می تواند ترکیبی از محدودیت ها باشند. محدودیت های عمر و سوخت مصرفی. در هر پرواز با احتیاط پرواز کنید تا مسافران را با رضایت به مقصد برسانید.

سایر مشخصات : در حالت بازی به صورت یک نفره شما 40 مرحله مختلف را پیش روی خود دارید. مراحلی که با انواع خطرات ترکیب شده است که تنها کافی است یک حرکت اشتباه انجام دهید. اما در حالت چند نفره 20 مرحله پیش رویتان است. در این حالت باید بین هر دو بازیکن تعامل و همکاری برقرار باشد تا بتوانید به مقصد برسید. شما در حالت مبارزه ای با ده نقشه متفاوت می توانید وارد شوید. و اما حالت بسیار دشوار که بازیکنان قطعا از سازندگان بازی بیزار خواهند شد!! گرافیک دو بعدی زیبای بازی یقیناً نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. بازی  یک اتخاب بسیار مناسب برای اوقات فراغت و استراحت های کوتاه می باشد که همه ما می توانیم از زیبایی ها و جذابیت های آن نهایت استفاده را ببریم.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

S.COPTER.center

مشخصات بازی S-COPTER: Trials of Quick Fingers and Logic :

نام بازی : S-COPTER: Trials of Quick Fingers and Logic

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 12Feb, 2018

شرکت سازنده : Noble Fox Games

منتشر کننده : Noble Fox Games

سبک بازی : اکشن 

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

S-COPTER: Trials of Quick Fingers and Logic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *