دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Scary Butcher 3D v1.1 برای اندروید و iOS + مود

Scary Butcher 3D خود را برای یک هیجان بی پایان عجیب و غریب در زندگی با یک قصاب آماده کنید. اگر شما از طرفداران بازی های تعقیب و گریز هستید ما scary butcher را به شما پیشنهاد می دهیم. Scary butcher بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز 3 بعدی است که شما را ملزم به انجام چالش های جالب و هیجان انگیز برای فرار از دست این قصاب می کند. این قصاب ماهر در حال انجام کار خود است که ناگهان شما را میبیند و داستان از این به بعد شروع می شود. نگران نباشید برای فرار از دید قصاب یک سنگ را بردارید و آن را پرتاب کنید تا قصاب را منحرف کنید. اکنون با پیروی از علایم و نشانه ها وارد خانه شوید. حالا شما وارد خانه این قصاب شده اید. زمانی که در اختیار شما قرار داده شده است برای فرار و فریب این قصاب می باشد. هوشیارانه به اطراف توجه کنید و از تمام اشیا و لوازم برای ادامه مسیر استفاده کنید. جعبه پر از تیغ در زیر کمد را پیدا کنید و مقداری از تیغ ها را روی صندلی قصاب بریزید تا در صورت نشستن روی صندلی زخمی شود و شما بتوانید فرار کنید. اشیای سر و صدا ایجاد کنی در محیط وجود دارند که برای پرت کردن حواس قصاب و فرار از دید او می توانید از آن ها استفاده کنید.

سایر مشخصات : برای فرار در شب هنگام، عینک های دید در شب در دسترس شما قرار می گیرد که می توانید از آن ها برای افزایش قدرت دید خود و فرار سریع از دست این قصاب عصبانی استفاده کنید. همچنین برای پایین آمدن سریع از طبقات میله های درازی در گوشه های اتاق وجود دارد که می توانید از آن ها برای فرار استفاده کنید. برای ادامه مسیر به غذا جهت تامین انرژی نیاز دارید، غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید و سر فرصت آن را بردارید و بخورید. اگر آماده این ماجراجویی بزرگ هستید scary butcher را دانلود و بازی را شروع کنید. این بازی جذاب و دوست داشتنی محصولی از استودیوی Z & K می باشد که اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Scary Butcher 3D

ویژگی های بازی Scary Butcher 3D :

– در دسترس بودن ابزار و وسایل کار آمد برای دفاع از جان خود و فرار از دست قصاب

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا با کیفیت بسیار بالای این بازی که لذت و هیجان آن را چند برابر می کند.

– قابلیت کنترل بسیار ساده اشیا موجود.

– شرکت در چالش های هیجان انگیز که ذهن و هوش شما را به چالش میکشد تا با حواس جمع در خانه پیش بروید.

– در دسترس بودن علایم و نشانه ها برای راهنمایی شما

Scary Butcher 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *