دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Secret of Harrow Manor – PC نسخه PLAZA

بازی Secret of Harrow Manor یک بازی در سبک بازی های ترسناک و اکشن است که می توان آن را بصورت واقیت مجازی (VR) نیز بازی نمود. در ابتدا باید این بازی دستان شما را به صورت بسیار عالی تشخیص نمیدهد به این منظور شما با دستان خود نمی توانید چیزهای زیادی خلق کنید ولی خب این امر نمی تواند از جذابیت این بازی بکاهد. همچنین نسخه VR فقط از یک کنترلر ردیابی استفاده می کند، شما نمی توانید دستان خود را ببینید! گیم پلی این بازی بسیار روان و سبک بوده که این امر باعث شده است که طرفداران بازی های اکشن با بازی کردن این گیم احساس رضایت نمایند. همچنین شما در این بازی سلاح های مختلفی در اختیار دارید که می توانید با استفاده از آنها دشمنان خود را از بین ببرید

سایر مشخصات بازی: این بازی در سال 1988 اتفاق می افتد. مردم در شهر نیوانگلند خواب آلود گم شده اند.  این شهر به فراموشی سپرده شده است و مردم این شهر نیز در دنیای خودشان گرفتار شده اند. سالهاست که این اتفاق افتاده است. همه علائم در این شهر اشاره به املاک قدیمی درون جنگل دارند که محلی ترسناک و خوفناک با فعالیت های مرموز است که مردم محلی از رفتن به آن املاک خودداری می کنند. آیا می توانید بفهمید که چه اتفاقی افتاده است؟ و مهمتر از همه، آیا می توانید بیرون بیایید؟ خالق این بازی در رابطه با آن می گوید: راز هارو مانور توسط یکی از دوستانم ایجاد شد زیرا من می خواستم یک بازی VR در سبک ترسناک بقا ایجاد کنم که شما را در برابر زامبی ها و هیولاها قرار دهم. شما در این بازی در یک آپارتمان رها شدید. این بازی شبیه به بازی هایی بود که به شدت به من الهام شد. در این بازی شما نیاز به جستجو در منطقه برای مهمات و کلید به منظور زنده ماندن در آن شرایط و رهایی از دست هیولاها، دارید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Secret.of.Harrow.Manor.center

مشخصات بازی Secret of Harrow Manor:

نام بازی :  Secret of Harrow Manor

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Only Human Studios

منتشر کننده : Only Human Studios

سبک بازی : اکشن، ترسناک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Secret of Harrow Manor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *