دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Settlements – PC

در بازی Settlements انسان ها از بین رفته اند. ما کمی بیشتر از چند نفر پراکنده در غارها و زیر بوته ها زندگی می کنیم، سنگ ها را با هم می پوشانیم تا برای گرم کردن و خوردن انواع توت ها استفاده کنیم. چالش شما این است که بشریت را با هم بیاورید. ما را از سن سنگی بیرون بکشید و به جلو بروید، در حالی که نگرانی در مورد آخرین باری که بشریت را نابود کرده اید، و اگر این کار را به پایان برساند، باز می گردد. Settlements یک بازی مدیریت منابع و تولید خروجی در یک فضای محدود است. شما سرعت بازی را کنترل می کنید، بسیاری از روزهای بازی را به عنوان شخصی که هر شخصیت را سفارشی می کنید و مهارت های خود را در عناصر دوران را کنترل می کنید، یا سریعتر از قبل به فن آوری تحقیق می پردازید. انتخاب باشماست. هدف از Settlements این است که یک بازی RPG Crafting عمیق را به عنوان وسیع طیف وسیعی از رایانه های شخصی که ممکن است. همانطور که در دسک تاپ بازی به عنوان یک لپ تاپ کم مصرف برای مرور وب استفاده می شود.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Settlements.center

مشخصات بازی Settlements:

نام بازی :  Settlements

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : TREON Games

منتشر کننده : TREON Games

سبک بازی : شبیه ساز، استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Settlements

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *