دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Seven The Days Long Gone نسخه GOG

Seven: The Days Long Gone یک بازی ایزومتریک و سه بعدی با سبک RGP است که در آن بازیکنان می توانند به طور آزادانه امپراتوری سرزمین ماسه ها به نام Vetrall را کشف و جستجو کنند . سیستم اجرای کوهنوردی و بالا رفتن از ارتفاعات به شما کمک خواهد کرد تا به صورت افقی و عمومی در تمام نقاط این دنیایی ناشناس به مسیر خود ادامه دهید و به طور ازادانه و به راحتی از موانع مختلف بگذرید . در جزیره زندان Peh شما با داستان های عجیبی با موضوع توطئه , خیانت و کشف اکتشاف روبرو خواهید شد که در این جهان پر از تکنولوژی های مرموز و خرافات تاریک در انتظار شماست . به عنوان یک دزدی ماهر و حرفه ای شما به دست یک شیطان باستانی اداره می شوید و برای یک ماموریت مهم به سرزمین های ناشناس فرستاده شده اید تا سرنوشت تمام بشریت را تعیین کنید . در طول مسیر خود با ساکنان مختنلف سرزمین Peh روبرو خواهید شد که بسیاری از آن ها شما را به داستان های شکسته شدن امید ها و از جان گذشتگی در مبارزات دعوت خواهد کرد . ولی در این میان از یاد نبرید که باید بسیار مراقب باشید زیرا موجودات و مردم این سرزمین به طور یکسان فکر نمی کنند و ممکن است به طور ناگهانی به پایان رسیدن اقامت شما در این سرزمین پی ببرند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

معرفی بازی کامپیوتری Seven The Days Long Gone

مشخصات بازی Seven The Days Long Gone :

نام بازی :  Seven The Days Long Gone

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : نامعلوم

شرکت سازنده : IMGN.PRO ,Fool’s Theory

منتشر کننده : IMGN.PRO

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل :

لینک مرتبط :  STEAM

Seven The Days Long Gone

  • 2 replies
    1. Mahon says:

      salam!
      ghablana kheili injaro dost dashtam vali chand modatie ke vaghti mikham chizio download konam dar edame ye safhe dige baz mishe ke chon kharej az Iran hastim bayad pol bedim ta download konim.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *