دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Shadowmatic 1.0 برای اندروید و iOS

بازی های ابتکاری معمولا با استقبال بسیار زیادی روبرو می شوند. بازی هایی که با استفاده از نکات جالب زندگی انسان می توانند ما را از گرداب روزمرگی خارج کنند و دقایقی هرچند اندک فکر و ذهن ما را به خود مشغول سازند. بازی Shadowmatic نیز یکی از جدیدترین عناوینی است که به بازار گوشی های تلفن همراه معرفی شده است. در این بازی شما باید با استفاده از ابزار ها مختلف شکل های مختلفی درست کنید و سایه آنها را روی دیوار مشاهده کنید. این سایه ها می توانند هر شکلی باشند و این دیگر به شما بستگی دارد که چقدر از خلاقیت خود استفاده کنید. گفتنیست این بازی یکی از سرگرمی های قدیمی ما ایرانی ها نیز هست و سالهاست که در شب های یلدا و دورهمی های خانوادگی با استفاده از ساده ترین ابزار یعنی یک منبع نور مثل لامپ همراه با یک سطح مسطح ما را سرگرم می کند و هر کسی از هر سن و سالی می تواند به هنرنمایی بپردازد. در این بازی نیز با استفاده از ایشای مختلف باید خواسته مرحله را به جا بیاورید و با استفاده از ابتکار خود رکورد بی نظیری را به ثبت برسانید.

سایر توضیحات: بازی Shadowmatic از ساخته های شرکت بازی سازی Triada Studio Games است که پیشتر برای پلتفرم iOS منتشر شده بود اما به تازگی نسخه اندروید این بازی نیز عرضه شده است. باید گفت که این بازی در سال 2015 به کسب جایزه Apple Design Award دست یافت و این مسئله بیانگر آن است که کیفیت و سطح تولید این بازی بسیار بالاست و گرافیک آن نیز به طرز چشمگیری گیراست.

بازی shadowmatic جدید

ویژگی های اصلی بازی Shadowmatic:

بیش از 100 مرحله مختلف همراه با چالش های فراوان در بیش از 12 محیط مختلف

گرافیک بسیار زیبا و گیرا

گرافیک و طراحی 3 بعدی و استفاده از مباحث اختلاف سطح در تصاویر 3 بعدی

برنده جایزه Apple Design Award

قابلیت پیشروی در مراحل مختلف همراه با افزایش سختی مراحل

موسیقی متن بسیار زیبا

گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آور

و …

Shadowmatic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *