دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Shutter Island برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Shutter Island یکی از بازی های سبک فکری و معمایی است که توسط City Interactive طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . برای ساخت این بازی از فیلمی با همین نام به کارگردانی Martin Scorsese صورت گرفته است . سال ۱۹۵۴ است و مارشال تدی دانیلز به همراه همکارش به جزیره ای دور افتاده در اقیانوسی برای بررسی موضوعی فرستاده می شوند . قرار است این دو کارآگاه بر روی قتل هایی که توسط Ashecliffe صورت گرفته است , کار کنند ولی هرچه پیش می روند اتفاقات عجیبی برای آنها رخ می دهد به طوری که هرچه به حقیقت نزدیکتر می شوند , حقیقت دست نیاقتنی تر می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

تصاویری از محیط بازی

Shutter.Island.1.www.Download.ir Shutter.Island.2.www.Download.ir Shutter.Island.3.www.Download.ir Shutter.Island.4.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Windows XP / Vista
Processor: Intel Pentium 4 2 Ghz or greater
Memory: 1280 MB
Hard Drive: 150 MB
Video Card (graphics): DirectX 9.0c Compatible Graphics card with 128 MB VRAM
Sound Card: DirectX compliant Sound card
DirectX: DirectX 9.0c

 

دانلود بازی Shutter Island برای کامپیوتر با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *