دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Skateboard Party 3 Greg Lutzka v1.0.6 برای اندروید و iOS + مود

Skateboard Party 3 Greg Lutzka یکی از بازی های پرطرفدار و جذاب در سبک بازی های ورزشی و اسکیت سواری می باشد که به دلیل استقبال بیش از حد کاربران از این بازی نسخه سوم آن توسط کمپانی بازی سازی Ratrod Studio برای گوشی های اندروید و آیفون عرضه شد که همکنون این بازی در مارکت های پلی استور و اپ استور با قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد و ما این بازی بسیار محبوب را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه شما کاربران قرار داده ایم . بازی Skateboard Party 3 Greg Lutzka در مارکت های فوق با امتیاز 4.3 از 5.0 قرار گرفته و در حال حاضر جزء بازی های برتر در رده خود شناخته شده است . امروزه بیش از میلیون ها کاربر در سراسر جهان بازی اسکیت بورد 3 را دریافت کرده اند . اگر شما از علاقه مندان به بازی های ورزشی هستید حتما این بازی را دریافت نمایید .

سایر توضیحات: در بازی Skateboard Party 3 Greg Lutzka همانند نسخه های قبل شما باید با انجام دادن بیش از 40 حرکت اصلی و ترکیب کردن آنها بصورت حرکات نمایشی در مکان های مختلف انواع مسابقات را تجربه نمایید . این بازی بصورت آنلاین و آفلاین می باشد و شما می توانید در نسخه آنلاین, بازی را با دیگر کاربران به چالش بیاورید . بازی اسکیت بورد 3 به شما امکان تغییر ظاهر کاراکتر و تهیه چندین نوع اسکیت مختلف با ویژگی های منحصر به فرد را می دهد . این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Skateboard Party 3 Greg Lutzka را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما کاربران قرار بگیرد .

ویژگی های بازی Skateboard Party 3 Greg Lutzka :

– محیط بازی بصورت کاملا سه بعدی

– گرافیک و صداگذاری بی نظیر

– سبک بازی ورزشی

– دارای بیش از 40 حرکت اصلی به همراه حرکات حرفه ای و نمایشی

– بازی بصورت آنلاین و آفلاین

– قابلیت بازی با دیگر کاربران بصورت آنلاین

– امکان تغییر دادن ظاهر کاراکتر

– امکان تهیه چندین نوع اسکیت مختلف و حرفه ای

– امکان بازی در مکان های مختلف

– پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، ژاپنی، کره ای ، پرتغالی و چینی

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 3.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا

 

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Skateboard Party 3 Greg Lutzka

به روز رسانی :

1395/10/28 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *