دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sky Noon برای کامپیوتر

کارتل های غربی سعی دارند تا مهم ترین منابع بر روی زمین یعنی آب را کنترل کنند ، Sky Noon یک بازی اول شخص شوتر است با مکانیزم Brawler  ، بازیکنان به یک قلاب ، کمند ، تعداد زیادی سلاح و توانایی های مختلف تجهیز شده اند . مکانیزم Sky Noon  شیوه ی بازی کردن بازیکن در گیمپلی شوترِ اول شخصِ سنتی را تغیر می دهد ، این بازی تاکید زیادی بر روی سرعت و جایگیری در مبارزات دارد . این بازی جوان مردانه نیست بازیکنان دشمنانشان را با حل دادن و کشیدن در نقطه های مرزی نابود می کنند البته همین باعث شده تا بازی یک گیمپلی باحال داشته باشد .

ســایــر تــوضــیــحــات : برای زنده ماندن در این بازی بازیکنان باید از تمام ابزاری که در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند تا جای خود را در مرز شناور حفظ کنند ، بازیکنان همیشه به یک قلاب مجهز هستند که به عنوان مکانیزم عمومی حرکت کردن در بازی استفاده می شود ، همچنین بازیکنان می توانند از کمند خودشان برای کشیدن دشمنان و جعبه ها استفاده کنند، این جعبه ها شامل سلاح ها و توانایی هایی می شود که  به شما توانایی انفجار های هوایی قدرتمند را می دهد که می توانید بازیکنان را با استفاده از آن ها از جزیره ی معلق بیرون بیندازید و ان ها را نابود کنید .بازی دارای انواع Grappling Hook است به همین دلیل یک سیستم مبارزه ای با سبک کشیدن و حل دادن دارد ، این بازی بخش مولتی پلیر 2-8 نفره دارد تا لذت بازی در کنار دوستان چند برابر شود ، بازی دارای نقشه های معلق متفاوت است  که در کنار تعداد زیادی از سلاح ها و توانایی ها تنوعی مهیج پدید می آورد و البته این تجربه در مد های متفاوت بازی بهتر نیز می شود .بازی فقط چند نفره نیست ، این بازی دارای بخش تک نفره به صورت Time Trial می باشد ، بازیکنان می توانند کاراکتر های خود را خصوصی سازی کنند که قابلیت پیشرفت کاراکتر در این بازی در نظر گرفته شده ، وضعیت گیمپلی آنلاین در این بازی ذخیره می شود تا از جزئیات گیمپلی خود باخبر شوید . این بازی در کنار Soundtrack های زیبا تجربه ای لذت بخش بوجود می اورد .

sky.noon.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Sky Noon:

سبک بازی :اکشن ، شوتر اول شخص ، مستقل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Lunar Rooster

منتشر کننده : Reverb Triple XP

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *