دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Slayer Of Traitors – PC نسخه HI2U

در بازی Slayer Of Traitors شما در نقش زنی مجروح به نام Suzan هستید. چند وقت پیش، زامبی های مختلف به خانه او هجوم برده و همسر و فرزندان و خانواده او را کشته اند. حالا شما باید به جنگ این موجودات بدذات بروید. باید تا می توانید از این لشکر نا محدود بکشید. البته در نظر داشته باشید که سطح دشواری این زامبی ها متفاوت اما تمام این زامبی ها هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند و می توانید از این قضیه برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. بازی Slayer Of Traitors شما را به قلب زامبی ها خواهد برد و شما باید برای انتقام و زنده ماندن تلاش کنید.

سایر توضیحات: بازی Slayer Of Traitors شما را در نقش یک زن قرار می دهد که برای انتقام راهی جز کشتن ندارد. در هر مرحله نیز تعداد قابل توجه و مشخصی زامبی قرار دارد که شما باید برای مشتن آنها تلاش کنید. بازی Slayer Of Traitors توسط شرکت Tero Lunkka تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Slayer Of Traitors center

مشخصات بازی Slayer Of Traitors :

نام بازی : Slayer Of Traitors

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Tero Lunkka

منتشر کننده : Tero Lunkka

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Slayer Of Traitors

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *