دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی روح شوالیه Soul Knight v4.3.3 برای اندروید و آیفون

Soul Knight

در دوران اسلحه و شمشیر، سنگ جادویی که باعث ایجاد تعادل در کره زمین می شد توسط بیگانه هایی که با تکنولوژی پیشرفته قدرتمند شده بودند، دزدیده شد! اکنون زمین به سمت نابودی در حال حرکت است. زمین به کمک شما نیاز دارد تا بتوانید سنگ جادویی را پیدا کنید و برگردانید تا آن را از نابودی کامل نجات دهید! این بازی همان بازی می باشد که همه شما همیشه در ناخودآگاه خود به دنبال آن بوده اید! بنابراین به کاوش محبس ها بپردازید، سلاح های دیوانه وار جمع آوری کنید، از بین گلوله ها جاخالی دهید. این بازی دارای کنترلی بسیار آسان و بصری می باشد که باعث شده گیم پلی بسیار روان و لذت بخشی را ارائه کند.

بازی Soul Knight

که متشکل از قهرمانان خاص و منحصر به فرد با توانایی های مخصوص به خود می باشند، شامل بیش از 120 سلاح و جنگ افزار مختلف می باشد که برای کاوش های شما در نظر گرفته شده است و به یاری شما می آید. می توانید با استفاده از این سلاح ها ماموریت های مختلفی که به شما محول می شود را با اقتدار به سرانجام برسانید و در نهایت به قهرمان و ناجی زمین تبدیل شوید. یک بازی متفاوت در سبک اکشن می باشد که توانسته میلیون ها کاربر را مجذوب خود کند و امتیاز 4/7 از 5 در امتیاز بندی گوگل پلی را از آن خود کند. این بازی زیبا محصولی از استودیوی ChillyRoom می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران می باشد.

 

  • تغیرات نسخه v4.3.3 :
  • Added auto-aim
    Added temporary buffs
    Arms can be unequipped
    Adjusted the health, projectiles, dmg of fuel guardians, and the difficulty of later waves of enemies
    Optimized stats of armor mounts to differentiate them from each other
نام: Soul Knight
حجم فایل: 393 مگابایت
شرکت سازنده: ChillyRoom
تاریخ انتشار: 2016
ورژن: v4.3.3
آپدیت: 25 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و ای او اس
سبک بازی: اکشن
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 و ای او اس 8.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/07/25 نسخه v4.3.3 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *