دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Spartania Casual Strategy v2.78 برای اندروید و iOS

Spartania Casual Strategy شروع نبردی بزرگ برای دفاع از خود و سرزمین تان در برابر حملات و درگیری ها با  قدرت های بزرگ را در بازی مهیج و جذاب Spartania Casual Strategy تجربه کنید. دشمنان بسیار عصبانی قصد نابودی سرزمین شما را دارند. شما به عنوان فرمانده بزرگ نقش دفاع و شکست دشمنان را برعهده دارید. با تمام قدرت خود را برای این جنگ آماده کرده و ارتش قدرتمند خود را ایجاد کنید و پیش بروید. از نابودی شهر خود جلوگیری کرده و آرامش و امنیت را بار دیگر به شهر خود بازگردانید و قهرمان این سرزمین بزرگ شوید.

سایر مشخصات : این بازی در مرحله آغازین شما را با استراتژی های مورد نیاز برای شکست دشمنان آشنا کرده و آموزش می دهد. شما باید هوشیارانه تصمیم گرفته و از تجهیزات در دسترس نهایت استفاده را کنید تا دشمنان خود را که در نقاط مختلف شهر به قصد نابودی شما و غارت شهر کمین کرده اند شکست داده و از شهر بیرون برانید. برنامه ریزی برای حملات بزرگ را با دقت انجام دهید. ارتش خود را هوشیارانه در مکان های مناسب قرار دهید و با مدیریت صحیح خود دشمنان ظالم را نابود سازید. در صورت اقدام سرسری دشمن به آسانی شما را شکست داده و شهر را تصرف خواهد کرد .

Spartania.Casual.Strategy.center

ویژگی های بازی spartania :casual strategy :

 – بازی بسیار ساده و در عین حال بسیار جذاب و مهیج می باشد

– طراحی گرافیکی بسیار پیشرفته و زیبا

– رقابت در نقش زن و یا مرد به عنوان قهرمان نبرد

– تجربه شگفت انگیز زندگی در قرن ها پیش

– امکان ساخت شهر با ویژگی های دلخواه و ارتقا امکانات شهری

– قابلیت آموزش و ارتقا سربازان ارتش برای دفاع قدرتمند در برابر دشمنان

– به اشتراک گذاری بازی با دوستان و برگزاری رقابتی جذاب و مهیج با دوستان خود در سراسر جهان

Spartania Casual Strategy

به روز رسانی :

1396/11/19 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *