دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Spelunker Party نسخه SKIDROW

دوستان ، آشنایان ، خانواده ! هر کسی را که می توانید دور خود جمع کنید و برای یک بازی بسیار مهیج چند نفره محلی آماده شوید و با یکدیگر ماجراجویی کنید .این بازی به شما اجازه می دهد تا حد اکثر چهار نفره به صورت (Multiplayer و Co op) بازی کنید.چالش هایی مهیج را پشت سر بگذارید .Time Attack و Quest ها تنها بخشی از این بازی هستند. از این بازی زیبا در کنار دوستان لذت ببرید .یک شب صدای مهیبی Spelunkette را با ترس و لرز بیدار کرد ، یک ستاره دنباله دار به زمین برخورد کرده است و از آن پس اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع پیوسته است . Faerie Chief می گوید دلیل این حادثه چیزی در اعماق زمین است . چه چیزی در اعماق زمین قرار دارد ؟ پاسخ این سوال یک ماجراجویی می طلبد .Spelunkette می داند که یک ماجراجویی در پیش دارد به همین دلیل هیجان زده است .غار های عمیق و طولانی را  اکتشاف کنید و در آن ها به ماجراجویی بپردازید . انواع و اقسام تله ها ، موجودات و حتی ارواح در مقابل راه شما قرار خواهند گرفت . از لب پرتگاه هایی خطرناک بپرید. از بمب برای نابود کردن موانع سر راهتان استفاده کنید . از منور برای ترساندن خفاش ها استفاده کنید ، غول های مزاحم را با پنکه ی دستی خودتان دور کنید ! آیتم های متنوعی در این بازی وجود دارند و راه های بسیار زیادی برای استفاده از آن ها در نظر گرفته شده است .شما می توانید لباس های جدیدی را به دست بیاورید ، برای به دست آوردن لباس های جدید باید Litho-orb پنهان شده در غار ها را پیدا کنید، این آیتم ها توانایی های شما را بهبود می دهند و ظاهرتان را تغیر می دهند .

سایر توضیحات :Spelunker Party یک بازی چهار نفره فوق العاده مهیج است ،شما می توانیدبا دوستانتان به صورت محلی این بازی را تجربه کنید ، راه های مخفی در این بازی وجود دارند پس ممکن است در طول مسیر خودتان راه های متفاوتی را پیدا کنید . Litho-orb ها را پیدا کنید تا آیتم های جدید را کامل کنید و ظاهر خودتان را تغیر دهید ، سپس هر طور که دوست دارید از آن ها استفاده کنید و به دوستانتان نشان دهید.حیوانات دستی خیلی خوشگلی شما را همراهی می کنند و در مسیرتان با توانایی مخصوص خودشان شما را یاری می کنند ، برای مثال می توانند ایتم های مخفی خاصی را برای شما پیدا کنند  یا دوستان شما را نجات دهند پس حیوانات دستی را با خودتان به ماجراجویی ببرید تا برتری بیش تری داشته باشید  و گیم پلی بازی را مهیج تر کنید .هرچقدر که بیش تر در غار ها پیشروی کنید دوستان جدید تری پیدا می کنید و کاراکتر های قابل استفاده ی بیش تری باز می کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی Spelunker Party

مشخصات بازی   Spelunker Party:

نام بازی : Spelunker Party

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tozai Games, Inc. , O-TWO inc.

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی :اکشن ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Spelunker Party

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *