دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Star Battleships v1.0.0.206 برای اندروید و iOS

Star Battleships بازی Star Battleships از جمله بازی های استراتژیک فضایی است که توسط شرکت سازنده Gamenami ساخته شده و از طریق گوگل پلی منتشر شده و کاربران زیادی را در مدت کوتاهی به خود جذب کرده است. این بازی فضایی به بازیکنان اجازه میدهد که سفینه های جنگی خود را به سلاح های پیشرفته مجهز کنند و برای جنگ با بیگانگان آماده سازند. برای هرچه بهتر شدن بازی باید از استراتژیک های جنگی متنوع برای حمله به دشمنان خود استفاده کنید و آنها را در کمترین زمان تار و مار کنید. در این بازی به طور همزمان از گرافیک های 2 و 3 بعدی استفاده شده است. یک بازی سرشار از هیجان که حس فرماندهی یک لشگر نیرومند را به شما القا میکند.

سایر توضیحات : میتوانید فرمانده سفینه غیر زمینی خود باشید و برای بخش های مختلف سفینه جنگی خود خدمه منحصر به فرد منصوب کنید و اداره امور را در دست بگیرید. این بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است که میتواند رضایت شما را جلب نماید. همچنین این بازی در مدت انتشار خود توانسته امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. پس هرچه زودتر این بازی استراتژیک فضایی را دانلود کرده و با مدیریت ارتش خود ساخته تحت نظر شما به نابودی دشمنان با سلاح های مرگبار نصب شده روی سفینه های فضایی خود بپردازید و لذت ببرید.

Star.Battleships.center

سایر ویژگی های بازی Star Battleships :

سفینه های قدرتمند

گرافیک سه بعدی با کیفیت عالی

سربازان ماهر در مدیریت بخش های مختلف سفینه

داشتن بیش از 20 سفینه فضایی با امکانات متنوع برای حملات با استراتژیک های مختلف

سلاح ها و جنگ افزارهای مرگبار جهت نابودی دشمنان

Star Battleships

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *