دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia تهدیدی جدیدی در سیستم Gemini ایجاد شده است. قبایل Numibian در اوج قدرت و بزرگی و شکوه و در عین بی رحمی در سیستم Orion شکست خوردند و از قدرت خود ساقط شدند. حال اکنون زمانی است که آنها دوباره به سیستم Gemini بازگشته اند. این بار با فرمانروایی جدید و همچنین نقشه هایی جدید برای تسخیر سرزمین شما وارد نبرد شده اند تا جانی دوباره بگیرند. انتخاب با شماست! هم می توانید به عنوان Numibians برای تسخیر Gemini وارد نبرد و جنگ شوید و یا اینکه با یک سناریوی جدید برای دفاع از Gemini در برابر تهاجم دشمن وارد عمل شوید. بنابراین زود تصمیم بگیرید که در کدام جبهه وارد جنگ شوید. حمله و یا دفاع!

سایر مشخصات : بازی Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia یک جنگ تمام عیار و جذاب است که می توانید با لذت وارد آن شوید. نقشه قلمرو Gemini سی درصد بزرگتر شده است بنابراین می توانید با انتخاب تسخیر این سرزمین به فضای بیشتری دسترسی پیدا کنید. در این بازی سه حذب و جناح مختلف وجود دارد. این جناح ها به نام های Highland, Eastland, Tswana می باشند که می توانید هرکدام را انتخاب کنید. همان طور که بیان شد می توانید سناریوی بازی خود را انتخاب کنید که از ویژگی های منحصر به فرد بازی می باشد. یا برای Numibia بجنگید و یا در مقابلشان! به علاوه اینکه می توانید از 7 سفینه که دارای طراحی های جدید با قبلیت های ویژه می باشد استفاده کنید. این بازی جذاب مشتمل بر 4 سیاره مختلف می باشد که گیم پلی ویژه آن باعث شده کاربران بسیاری را جذب کند و پای بازی بکشاند.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Starpoint.Gemini.Warlords.Rise.of.Numibia.center

مشخصات بازی Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia :

نام بازی : Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 20Feb, 2018

شرکت سازنده : Little Green Men Games

منتشر کننده : Iceberg Interactive

سبک بازی : اکشن، استراتژیک، شبیه سازی، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Starpoint Gemini Warlords Rise of Numibia

به روز رسانی :

1397/04/02 آپدیت v2.020.0 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *