دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Steampunk Syndicate v1.32 برای اندروید و iOS + مود

بازی Steampunk Syndicate یکی از بازی های در سبک محافظت و دفاع از تاسیسات و ساختمان ها است. که به تازگی برای پلتفرم های اندروید و iOS متنشر شده است. داستان بازی از این قرار است که عصر بخار فرا رسیده است. انقلاب بزرگ با نابودی نیروهای فدایی باقی مانده به اتمام رسید. اما هنوز هم قهرمانانی هرچند به تعداد اندک باقی مانده اند. Syndicate در حال پیشروی به اذهان عمومی است و با رعب و وحشت در حال پیشبرد اهداف خود است. در جایی بسیار دورتر از این هیاهو، بعضی از انقلابیون یک رباط عظیم ساخته اند که با قدرت بخار کار می کند. آخرین امید برای رهایی از ظلم و ستم… . با استفاده از این رباط عظیم، شوق وشوری جدیدی در حال شکل گیری است. این بار انقلابیون آماده تر از دفعه ی پیش هستند. آماده برای پیروزی. اما تنها مشکل این است که Syndicate از این جنبش آگاه شده است و قصد نابودی این رباط عظیم را دارد. حال این وظیفه ی شماست که از این رباط دفاع کنید و آخرین امید را به پیروزی بدل کنید. بازی Steampunk Syndicate توسط استودیو بازی سازی stereo7 games ساخته و عرضه شده است. این بازی در حال حاضر بیش از 1 میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است.

سایر توضیحات: بازی Steampunk Syndicate یک بازی محافظت از برج است که با حال و هوایی جدید در بازارهای گوشی های تلفن همرا عرضه شده است. در این بازی به گرافیک توجه بسیار زیادی شده است به طوریکه جزئیات با وسواس خاصی طراحی شده اند. علاوه بر این، سازه های مختلف و جنگنده های زیادی در این بازی به کار گرفته شده اند. در این بازی شما باید سیل دشمنان مختلف را با استفاده از ساخت و ساز با یک استراتژی خوب نابود کنید.

Steampunk Syndicate

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و جالب همراه با شخصیت های واقعی و انسانی

صداگذرای منحصر به فرد

دارای مراحل مختلف همراه با ماموریت های چالش بر انگیز

رباطها و جنگنده های مختلف

و …

Steampunk Syndicate

به روز رسانی :

1396/05/21 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *