دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Storm of Wars Sacred Homeland v2.10.0 برای اندروید و iOS

Storm of Wars Sacred Homeland بازی استراتژی Storm of Wars: Sacred Homeland یک نبرد تمام عیار برای بدست آوردن حکومت و ساختن ارتشی قدرتمند برای مقابله با دشمنان می باشد. از ویژگی های این بازی نبردهای سریع و با سرعت وقوع بالا و جنگ های حماسی به معنای واقعی کلمه در جهانی سراسر فنون و راه های غیرعادی برای پیروزی می باشد. وقت آن رسیده است که یک امپراطوری جادویی را ایجاد کنید و شهرهای خود را به قلعه های نظامی شکست ناپذیر بدل کنید و تا می توانید قهرمانان را از سراسر دنیا احضار کنید و به خدمت خود در آورید. با سایر بازیکنان در سراسر جهان به مبارزه بپردازید و طعم شکست را به آنان بچشانید و از پیروزی های خود لذت ببرید.

سایر مشخصات : وارد بازی Storm of Wars Sacred Homeland شوید و حزب خود را مشخص کنید. سپس بر رقبا و دشمنان خود غلبه کنید و به فرمانروایی افسانه ای در سراسر جهان تبدیل شوید! بنابراین اگر به دنبال یک بازی استراتژی جدید و جنگجویانه می باشید این بازی برای شما طراحی شده است. نبردهای متنوع و نقشه های بسیار را تجربه کنید و خود را در مقابل سایر بازیکنان در سراسر دنیا به آزمایش بکشانید. این بازی متفاوت محصولی از استودیوی بازی سازی Ocous می باشد که توانسته نظر علاقه مندان به طراحی استراتژی های جنگی را به خود جلب نماید.

Storm.of.Wars.Sacred.Homeland.center

ویژگی های بازی Storm of Wars Sacred Homeland :

– نبردهای واقعی برای غلبه بر دشمن و غارت منابع برای هرچه قدرتمندتر شدن امپراطوری خود

– قابلیت انتخاب از بین چهار گروه باستانی متفاوت

– رقابت با سایر بازیکنان در تمام دنیا

– قابلیت چت و گفتگو با سایر بازیکنان

– رقابت برای به دست آوردن قدرت، قهرمانی، ثروت و افتخار

Storm of Wars Sacred Homeland

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *