دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی زامبی کشی Stupid Zombies 3 v2.7 برای اندروید

Stupid Zombies 3 آخرین قسمت سری بازی محبوب Stupid Zombies است که از طرف GameResort طراحی شده است و به طور رایگان در اختیار کاربران گوشی و تبلت های اندروید قرار داده شده است . شما قرار است در این بازی در دنیای آخرالزمانی با زامبی های آدم خوار خطرناک مبارزه کرده و ان ها را از پای در آورید . حال هر جایی و مکانی تحت تاخت و تاز زامبی هاست شما باید به عنوان بازمانده هر چه قدر که می توانید از ان ها بکشید تا مکانی امن را برای خود پیدا کنید . زامبی های احمق دوباره برای آدم خواری برخواسته اند و قهرمانان ما دوباره در مقابل آن ها ایستاده و با آن ها می جنگند . در این بازی با نشانه گیری های هندسه ای دیوانه وار باید سعی کنید تا زامبی ها را بکشید . با مواد انفجاری بزرگ و مخرب گسترده می توانید رامبی ها را به پرواز در آورید !

دانلود بازی Stupid Zombies 3 v2.7 برای اندروید

ویزگی های بازی Stupid Zombies 3 :

– وجود 4 نوع سلاح جنگی مختلف : تفنگ ساچمه ای قابل اعتماد , تفنگ شعله افکن , تفنگ RPG دست ساز مادر بزرگ و سلاح های بمب افکن نسل جدید

– وجود بیش از 120 مرحبه چالش انگیز زامبی کشی

– امکان بازی با دوستان و ذخیره راحت پیشرفت خود به صورت آنلاین

– برطرف شدن بعضی مشکلات در این نسخه

Stupid Zombies 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *