دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Super Mustache platformer 1.63 برای اندروید و iOS + مود

به یکی دیگر از فصل های بازی Super Mustache یعنی Super Mustache platformer خوش آمدید. در سال 2040 هستیم و تکنولوژی در یک سطح غیر قابل باور است. نهادهای فضایی و آژانس فضانوردی در حال ساخت یک ربات با نام Gladius هستند که این رباط دارای هوش مصنوعی بسیار قوی و جدیدی است. این رباط به فضا پرتاب شد تا درباره ی سیاره Uranus اطلاعاتی کسب کند اما در میانه راه و پس از کسب اطلاعات بیشتر راجع به این سیاره، به این نتیجه رسید که می تواند یک رژیم جدید با نام Urantia در این سیاره برپا کند. موجودات این سیاره از این تغییر راضی نیستند از این رو اقدام به تشکیل یک لشکر از نیروهای مختلف می کنند تا مطمئن شوند که هیچ موجودی از زمین دیگر نتواند به اورانوس پا بگذارد. اما این نیروها به تنهایی قادر به شکست Gladius نیستند. اینطور به نظر می رسد که قهرمان ما یعنی Captain Super Mustache تنها راه نجات برای این سیاره باشد. از این رو این قهرمان به میدان می آید و تصمیم می گیرد تا Gladius را سر جای خودش بنشاند و رژیم او را نابود کند. بازی Super Mustache platformer یکی از بازی های بسیار جذاب در سبک و گرافیک 8 پیکسلی است که توسط Serkan Bakar برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است.

سایر توضیحات: سفر شما برای نجات سیاره سیاه شروع شده است. پاکسازی تمامی مراحل بدون شک آسان نخواهد بود و نیازمند پیگیری و دقت بی حد و مرز شما است. استفاده از تکنولوژی های جدید برای ساخت این بازی باعث شده است که این بازی جزو سبکترین و بی لگ ترین بازی های اندروید شود. از همین رو این بازی مناسب کسانی است که بازی های قدیمی را بسیار دوست داشتند و مدت ها بود در پی تجدید خاطره با بازی های کنسول بودند و دوست دارند تا بازی های جدید  و بسیار پیچیده را رها کنند و به سمت بازی هایی با کنترلرهای بسیار ساده بیایند.

دانلود super Mustache platformer جدید

ویژگی های اصلی بازی:

بازی بسیار زیبا در سبک و گرافیک Retro

قابلیت شخصی سازی کنترلرهای بازی

قابلیت ذخیره بازی در هر نقطه از آن

جنگ و گریز در 3 جهان و دنیای مختلف همراه با 15 مرحله متفاوت

گیم پلی بسیار نوستالژیک و اعتیاد آور

گرافیک 2 بعدی بسیار زیبا همراه با جزئیات فراوان

و …

Super Mustache platformer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *