دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Survival Island 2017: savage 2 v1.5 برای اندروید + مود

ماجراجویی همیشه یکی از ویژگی های ذاتی ما انسان هاست. گشت و گذار در طبیعت، لذت بردن از آبشارها و رودخانه ها، مشاهده ی حیوانات مختلف، جالب و خطرناک همگی از جمله ویژگی های طبیعت گردی و محیط های بیرون از خانه است. اما همین عناوین نیز به نوبه ی خود هوس بیرون رفتن از این زندگی شهری را در سر ما می پروراند. اما با وجود بسیاری از مشغله های روزمره، امکان ماجراجویی هر روزه برای ما وجود ندارد. اینجاست که میتوان از امکانات دور و بر خودمان نظیر کامپیوتر و موبایل استفاده کنیم تا تجربه ی مکان های مختلف را به صورت مجازی تجربه کنیم. Survival Island یکی از بازی هایی است که این حس را برای ما ایجاد خواهد کرد. این بازی توسط استودیو بازی سازی GameFirstMobile ساخته شده است و امکانات بی نظیری را داراست. گرافیک خارق العاده این بازی بی شک توجه شما را جلب خواهد کرد.

سایر توضیحات: این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با استقبال خوبی مواجه شده است. در این بازی، همانگونه که از نام آن پیداست، شما باید با استفاده از توانایی های خود به جستجو برای منابع مختلف بپردازید و با استفاده از آنها دست به ساختن ابزار شکار بزنید. با استفاده از این ابزار شما باید به نبرد با حیوانات مختلف بروید و همین مسئله بقای شما را تامین میکند. از سوی دیگر شما در این جزیره تنها نیستید و نبرد با روسای قبایل مختلف و موجودات افسانه ای بخشی از حیات این جزیره را تشکیل میدهند. علاوه بر این، قسمت ها و مکان های مرموز بسیاری در این جزیره وجود دارند و این به شما بستگی دارد که چگونه برای زنده ماندن تلاش میکنید. نکته ی قابل ذکر دیگری در این بازی وجود دارد که سازندگان این بازی برای شما این امکان را فراهم کرده اند که بتوانید از دوربین های اول شخص و سوم شخص برای کنترل شخصیت بازی کمک بگیرید.

دانلود survival island 2017 savage 2

ویژگی های اصلی این بازی:

گرافیک خیره کننده

صداگذاری مهیج و مرتبط با داستان بازی

وجود دو نوع کنترل اول شخص و سوم شخص

 چرخش شب و روز

وجود بیش از 10 نوع آب و هوای مختلف و تغییرات آب و هوا

نبردهای تن به تن با روسای قبایل و نبردهای خونین با موجودات افسانه ای

آیتم ها، تجهیزات و منابع متعدد و متنوع

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *