دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Surviving Mars Opportunity – PC نسخه CODEX

بازی Surviving Mars Opportunity یک بازی استراتژیک و شبیه سازی است. به خانه خوش آمدی! وقت آن رسیده است تا خود را بر روی سیاره سرخ بسنجید و اولین کاراکترهای انسان را در مریخ ایجاد کنید! همه چیزهایی که شما نیاز دارید، لوازم، اکسیژن، دهه آموزش، تجربه با شن و ماسه است و یک نگرش می تواند برای کشف هدف از این مکعب های عجیب و غریب سیاه و سفید که از هیچ جا ظاهر شده است، یک زندگی را بر روی مریخ بسازد. با کمی دقت و حوصله، این مکان بسیار جذاب خواهد بود! این بازی یک سازنده ی علمی تخیلی در مورد استعمار مریخ و زنده ماندن این روند است. قبل از تعیین موقعیت مکانی برای مستعمره خود یک آژانس فضایی برای منابع و حمایت مالی انتخاب کنید. و سعی کنید از تمام لوازم خود بصورت بهینه استفاده کنید.

سایر مشخصات بازی: ساخت گنبد ها و زیرساخت ها، تحقیق در مورد امکانات جدید و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای باز کردن روش های پیچیده تر برای شکل گیری و گسترش سکونت خود از جمله موارد مهمی است که شما باید به آنها توجه داشته باشید. مواد غذایی خود را که از مواد معدنی منحصر به فردی که بدست آورده اید فقط پس از یک روز سخت استفاده کنید. مهمترین ماموریت شما زنده ماندن در مریخ و ساخت پایگاهی جهت استفاده انسان ها از آن می باشد که ای یک کار آسان در یک سیاره جدید و عجیب و غریب نیست.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Surviving.Mars.Opportunity.center

مشخصات بازی Surviving Mars Opportunity:

نام بازی :  Surviving Mars Opportunity

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : مارس 2018

شرکت سازنده : Haemimont Games

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Surviving Mars Opportunity

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *