دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tactera – PC

Tactera یک بازی استراتژیک زمان واقعی است که در “میز table virtual” اجرا می شود. همراه با VR و نسخه های غیر VR قابلیت بازی را دارد! در داخل یک اتاق جنگی آینده ای، هولوگرام 3D دو ارتش را در آستانه نبرد نشان می دهد. شما مدافع تاکتیکی هستید که باید سربازان خود را به پیروزی برساند. ساختن پرچم های تیراندازی، تانک ها، بمب افکن ها و سایر واحدها، و از دیدگاه سلام فن آوری خود در زمینه میدان نبرد به منظور استراتژیک کردن دشمن استفاده کنید! Tactera دارای 12 نوع خاص از نوع تاکتیکی است، همچنین یک کمپین رویه ای، ماموریت های مکرر سفارشی، و حالت های چند نفره است. اگر دوست دارید به دنیای استراتژیک بروید، شما همچنین باید بازی های استراتژی VR دیگر از همان توسعه دهنده را بررسی کنید: Darknet و Skylight! VR Strategy Bundle را بررسی کنید تا تمامی 3 بازی را با تخفیف به دست بیاورید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Tactera.center

مشخصات بازی Tactera:

نام بازی :  Tactera

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : E McNeill

منتشر کننده : E McNeill

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tactera

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *