دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tales of Zestiria برای PS3

بازی Tales of Zestiria در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی NAMCO BANDI ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PS3 منتشر کرده است . در جهانی که درگیر جنگ و سیاست های مختلف می باشد در نقش فردی به نام Shepherd ظاهر شده و برای حفاظت از دنیا با انسان های شرور و Malevolence مقابله کنید .

خلاصه بازی : در دنیایی که بین دو قدرت مطلق برای حکومت کردن و نشان دادن برتری به یکدیگر جنگ آغاز شده در نقش فردی به نام Sheperd ظاهر شده و با تاریکی انسان ها برای محافظت از دنیای خود تلاش کنید . در این راه Lailah که نگهبان Sacred Blade است و بهترین دوست او Mikleo کمک گرفته تا بتوانید در این نبرد پیروز شوید . از ویژگی های بازی Tales of Zestiria می توان به دنیای فانتزی در کنار انیمیشن های زیبا کارکترها اشاره کرد . در این ماجراجویی محیط بزرگی در اختیار شما قرار دارد که به مراتب کاوش کردن در آن برای پیدا کردن آیتم های ارزشمند بسیار زمان گیر ولی در عین حال لذت بخش است . سیستم های نبرد در بخش گیم پلی بسیار جذاب بوده و در هیچ کجای بازی علی رقم وجود نقشه ی بزرگ و پهناور بارگذاری را شاهد نیستیم .

مشخصات بازی :

نام بازی : Tales of Zestiria

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : NAMCO BANDI

منتشر کننده : NAMCO BANDI

سبک بازی : نقش آفرینی

آیدی بازی : BLES02152

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *