دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Taps to Riches v2.21 برای اندروید و iOS + مود

Taps to Riches در فضای رقابت باید سعی کرد تا بهترین تصمیم ها را اتخاذ کرد. فضایی پر از تنش که تنها یک حرکت اشتباه می تواند به نابودی یک شهر منجر شود. در بازی Taps to Riches شما باید سعی کنید تا بهترین شهر ممکن میان رقبای مختلف را بسازید. شهری با بناهای بسیار مختلف و جذاب. در این میان، استفاده از منابع مالی بسیار مهم است. در بازی Taps to Riches باید سعی کنید تا تعادلی مناسب میان صنعت و زندگی روزمره مردم ایجاد کنید. باید سعی کنید تا با استفاده از مشاوران قدرتمند روال اقتصادی شهر را بهبود ببخشید و یک شهر مناسب برای زندگی و تجارت بسازید. بازی Taps to Riches توسط شرکت بازی سازی Game Circus LLC برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 10 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: بدون شک ساخت یک شهر از ابتدا بسیار دشوار خواهد بود ولی این راه شیرینی های خاص خود را نیز دارد. ساخت یک شهر رویایی بسیار دلچسب خواهد بود. هرچه بیشتر تلاش کنید بدون شک پول بیشتری نیز کسب خواهید کرد. استفاده از مشاوران قدرتمند به رشد شهر شما کمک خواهد کرد و روند بهبود آن را سریعتر خواهد کرد. بازی Taps to Riches از گرافیک بسیار بالایی نیز برخوردار است. استفاده از تم فانتزی نیز جذابیت این بازی را بیشتر می کند.

بازی taps to riches جدید

ویژگی های اصلی بازی Taps to Riches:

قابلیت گسترش یک شهر به تعداد شهر های بیشتر و بررسی چالش های آنها

قابلیت استفاده از تجربیات افراد مختلف در بازی با استفاده از ترفند های مختلف

قابلیت استفاده از Bizbot ها برای دریافت منابع و پول بیشتر

قابلیت به روز رسانی بناها و ساختمان مختلف و ایجاد یک شهر بسیار هنری یا مدرن بنا به سلیقه گیمر

صدها آپدیت و ویژگی منحصر به فرد و قابل دریافت تنها با یک کلیک

گرافیک بسیار زیبا و فانتزی همراه با طراحی کوچکترین جزئیات

صداگذاری مناسب محتوای بازی

گیم پلی بسیار اعتیادآور همراه با داستانی جالب و سرگرم کننده

و …

Taps to Riches

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *