دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tennis in the Face – PC

Tennis in the Face یک بازی جذاب و سرگرم کننده و دوست داشتنی! در این بازی شما می توانید به شادی و لذت بپردازید و از خلاقیت های موجود در بازی استفاده کنید تا لحظاتی شاد و دلچسب داشته باشید. در بازی Tennis in the Face شما باید به Pete Pagassi کمک کنید تا شهر را از دست نوشیدنی های انرژی زای شیطانی و بد نجات دهد. در این بازی شما باید با استفاده از توپ تنیس و ضربه های دقیق با توپ و راکت تنیس به سمت دیوانه های غیر عادی، پلیس ضد شورش و همه معتادین به این نوشابه های شیطانی شلیک کنید و آنها را از پای درآورید. نجات شهر به شما بستگی دارد. باید توپ را به سمت هدف پرتاب کنید. طوری که از روی دیوارها به سمت اهدافی که کمین گرفته اند و پنهان شده اند برخورد کند و سپس این شما باشید که شاهد افتادن هدف ها از بالا به پایین باشید.

سایر مشخصات : اگر به دنبال یک بازی متفاوت و هیجان انگیز هستید بازی Tennis in the Face می تواند یک پیشنهاد خوب باشد. باید استادانه به سمت هدف به صورت زنجیره ای توپ پرتاب کنید و به تماشای سقوط و نابودی آنها بنشینید. به علاوه اینکه لحظه آخر برخورد و نابودی را می توانید به صورت آهسته مشاهده کنید و لبخند بزنید و لذت ببرید! درک آسان فیزیک حاکم بر بازی از جمله امتیازات بارز آن می باشد. شما می توانید به آسانی با حرکت ماوس و مشاهده خط هدف و یک کلیک به سمت نشانه شلیک کنید. این بازی زیبا شامل 100 مرحله جذاب می باشد که شما را به چالش می کشاند. امتحان کنید!!

Tennis.in.the.Face.center

مشخصات بازی Tennis in the Face :

نام بازی : Tennis in the Face

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 18Nov, 2015

شرکت سازنده : 10tons Ltd

منتشر کننده : 10tons Ltd

سبک بازی : اکشن ، ورزشی ، Indie

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tennis in the Face

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *