دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی TETRIS 2.0.22 برای اندروید و iOS

بازی Tetris یکی از بازی های بسیار قدیمی است که اکثر مردم توانایی زیادی در بازی کردن آن ندارند! اکثر مردم فکر می کنند که این بازی بسیار ساده است و استراتژی مناسبی برای بازی کردن ندارند. همین مسئله باعث میشود تا خیلی زود حفره های بسیاری در صفحه بازی ایجاد کنند و به سرعت بازی را ببازند. بازی Tetris از جمله بازی های معروف با کنترلر بسیار ساده است به طوریکه تمامی کارهای بازی با یک انگشت قابل اجراست و نیازی به کنترلرهای بسیار خاص ندارد. همانند بازی کلاسیک این مجموعه، یک بلوک از بالا به پایین در حرکت است و شما باید با استفاده از کنترلرهای بازی چرخشی در این بلوک بر حسب نیاز انجام دهید و سپس بوووووم! قطعه در جای خود قرار می گیرد. شما می توانید تصمیم بگیرید که قطعه یا بلوک به چه صورتی فرود بیاید اما این زمان بسیار محدود است و تصمیم گیری بسیار سخت. از طرفی شما باید به قطعات بعدی و قبلی نیز توجه داشته باشید چرا که اگر بدون فکر بلوک ها رو هم انبار شوند، پس از مدت کوتاهی صفحه بازی پر می شود و شما می بازید. این بازی توسط شرکت بسیار معروف Electronic Arts Inc برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شده است و تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: بازی Tetris از جمله بازی هایی است که هر کسی با آن خاطره دارد. این بازی جزو بهترین بازی های آتاری و سگا بود که با سبک خاص خود هر کسی را به سمت خود جذب می کرد. حالا شرکت معروف بازی سازی Electronic Arts Inc بازی های مختلفی در سری Tetris برای پلتفرم های موبایل عرضه کرده است و به بهبود گرافیک این بازی و استفاده از ابزارهای برنامه نویسی موبایل برای جذاب تر کردن این بازی پرداخته است. همچنین این شرکت یک نسخه ی بهینه شده برای کاربران iPad عرضه کرده است که ما می توانید نسخه فول آنلاک این بازی را به صورت رایگان از سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

دانلود tetris جدید

ویژگی های اصلی بازی:

بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز

گرافیک بسیار جذاب و ساده

گیم پلی اعتیادآور

و …

TETRIS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *