دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Battle Cats v6.8.0 برای اندروید و iOS

The Battle Cats بازی The Battle Cats از سبک بازی های Arcade و تفننی است که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد. گروهی از موجودات عجیب و غریب به دنیای شما حمله کرده و با ایجاد پایگاه قصد نابودی شما و جهان شما را دارند. شما باید با ارتش نیرومند و البته ناز نازی گربه های خود آن ها را از این عمل شوم باز دارید و مانع از انجام ماموریت این موجودات پلید شوید. سربازان گربه ای خود را انتخاب کرده و به سمت مقر دشمنان بفرستید تا آن ها را نابود کرده و شما را سربلند کنند. گنج ها و سکه های موجود در بازی را به غنیمت بگیرید و از آن ها برای بهبود وضعیت ارتش خود استفاده کنید.

سایر توضیحات : با حمله این موجودات نامتعارف به این دنیا یک بی نظمی و هرج و مرج تمام دنیا را فرا گرفته است شما به همراه سربازان تحت امر خود مسئولید تا این بی نظمی را سر و سامان ببخشید و اوضاع را مرتب کنید و به حالت اول برگردانید. از قدرت های موجود در بازی برای تقویت گربه های دوست داشتنی خود بهره ببرید تا نیرویی دو چندان برای مقابله با دشمنان داشته باشند. بازی کنید و سطح بازی خود را هر چه بیشتر بالا ببرید. این بازی توسط استودیو بازی سازی PONOS برای طرفداران بازی های Arcade طراحی شده و از طریق مارکت محبوب گوگل پلی منتشر شده است و ما این بازی مهیج و دوست داشتنی را برای استفاده شما همراهان همیشگی سایت دانلود فارسی قرار داده ایم.

The.Battle.Cats.center

ویژگی های بازی The Battle Cats :

 – امکان کنترل ساده

 – امکان مبارزه با دشمنان به صورت کاملا ساده

 – گیم پلی ساده و روان

 – داستانی ساده و تفننی

 – وجود شخصیت ها و کاراکتر های عجیب و غریب و تخیلی

The Battle Cats

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *