دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Evil Within 2 برای PS4 + آپدیت

سه سال پس از وقایع در بیمارستان روانشناسی Beacon ، سباستین کاستلانوس Sebastian Castellanos از اداره پلیس شهر کریمسن ، تحقیقات خود را برای کشف حقیقت در مورد سازمان مرموز موبیوس آغاز می کند . Myra همسر سباستین تلاش داشت تا به اقدامات سازمان مرموز موبیوس پی ببرد اما ناگهان رای همیشه ناپدید می شود و مدتی بعد ، تنها دختر سباستین به نام لیلی ، به طرز فجیعی کشته می شود . سباستین غرق در غم و اندوه خود است و سپس توسط جولی کیدمن ، یکی از همکارانش خبری مبنی بر زنده بودن لیلی به او داده می شود . موبیوس برای رسیدن به یکسری از اهداف خود ، خبر مرگ لیلی را منتشر کرده بود اما حالا شرایط تغییر کرده و موبیوس به سباستین نیاز دارد . سباستین با مدیر یکی از مدیران ارشد سازمان موبیوس ملاقات می کند و متوجه می شود که از لیلی به عنوان هسته یک سیستم به نام STEM برای شبیه سازی یک شهر خیالی به نام Union اتحادیه استفاده می شود . اما طولی نمی کشد که دیگر کنترل STEM از دسترس خارج شده و اینجاست که سباستین برای آنکه بتواند دخترش را نجات دهد ، با اکراه کمک به موبیوس را قبول کند .

سایر توضیحات : The Evil Within 2 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Tango Gameworks طراحی و ساخته شده و در سال 2017 توسط کمپانی Bethesda Softworks برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . همانند نسخه قبلی ، پلیر در قالب شخصیت سباستین کاستلانوس و از دیدگاه سوم شخص به ایفای نقش می پردازد . بازی دارای سه حالت دشواری Casual ، Survival و Nightmare است که سازنده بازی Shinji Mikami حالت Casual را به گیمرها پیشنهاد کرده است . در The Evil Within 2، نقشه ها بزرگتر از نسخه قبلی بوده و بازیکنان سطوح مختلفی را تجربه می کنند . یکسرری مناطق آزاد در بازی وجود دارد که بازیکن می تواند در آنها به جستجو پرداخته و آیتم های مختلفی را جمع آوری کند . آزادی عمل در این بازی وجود دارد و این امکان به شما داده می شود تا دشمنان خود را ا استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها کشته و یا در خفا حرکت و کرده و بدون هیچ سروصدایی به مسیرتان ادامه دهید . همچنین وجود ویژگی جدید به نام crafting system سیستم سازخت و ساز این اجازه را به شما می دهد تا آیتم های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و ایزار و سلاح های مختلفی را وجود آورید . The Evil Within 2 یکی از موفق ترین بازی های سبک ترسناک است که توانست وجه بسیاری از منتقدان را به خود جل کند و امتیازات بالایی را از سایت های معتبر مانند PC Gamer و Polygon کسب کند .

The Evil Within 2 center

مشخصات بازی The Evil Within 2 :

نام بازی : The Evil Within 2

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tango Gameworks

منتشر کننده : Bethesda Softworks

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

The Evil Within 2

به روز رسانی :

96/09/16 آپدیت 103 ریجن 1و 2 اضافه شد
  • 2 replies
    1. مشکل لینک says:

      دانلود پارت 12
      دانلود پارت 5
      سلام خسته نباشید همه پارت ها رو دانلود کردماین دو پارت مشکل داره
      لطفا لینکشو درست کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *