دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR تمام نسخه ها

شما برای گرفتن مدرک فدرال اکسپرس در تور PGA چه کاری انجام می دهی د؟ بازی در دوره های معروف مانند TPC بوستو ن، TPC Sawgrass و … انجام می شود . در بازی بازی The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR شما در یک باشگاه گلف حرفه ای قرار میگیرید که در طول فصل ، برای رقابت اضافی و وعده پاداش ، در رقابت های شغلی شرکت میکنید . در این بازی شما چالش های هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد ، یک ویرایشگر شخصیت پیشرفته ، جوامع آنلاین و انفرادی جدید و پیشرفته ، حالت های بازی جدید مانند پوسته ها و ALT-SHOT و خیلی بیشتر در این بازی طراحی شده است . و همچنین حالت جدید حرفه ای PGA TOUR که شامل Q-School، Web Tour، PGA TOUR و Playoffs FedExCup است ، را بررسی کنید .

قابلیت Online Multiplayer : رقابت آنلاین در برابر دوستان و یا در سراسر جهان
دارای انجمن های آنلاین : ایجاد جوامع آنلاین و یا پیوستن به آنها و رقابت در مسابقات سفارشی برای به دست آوردن پول و صعود به مراحل های پیشرفته

 

header

مشخصات بازی The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR :

نام بازی : The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : HB Studios Multimedia Ltd.

منتشر کننده : 2K

سبک بازی : ورزشی ، شبیه سازی ، استراتژیک

امکان بازی به صورت آنلاین : دارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *