دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Karters – PC نسخه CODEX

بدون شک گیمر های قدیمی نام بازی کراش را به یاد دارند که در کنسول PS1 جزو بهترین و هیجان انگیزترین بازی های آن دوران بود. حالا بازی The Karters یک بازی مشابه از کمپانی سازنده بازی کراش است که سعی دارد تا با ارائه بازی مشابه کراش یاد و خاطرات آن دوران را زنده کند. در این بازی شما شاهد وجود مود های مختلف هستید که هر کدام نیز برای یک شخصیت خاص ساخته شده است. هر کسی می تواند شخصیت محبوب خود را انتخاب کند و برای نبرد به میدان مبارزه برود. جائیکه هر کسی تنها برای پیروزی پا به آن می نهد و تمام توان خود را نیز به کار خواهد گرفت.

سایر توضیحات: بازی The Karters یکی از نزدیک ترین بازی های موجود نسبت به بازی قدیمی کراش است که در آن شما می توانید با دوستان خود نیز به رقابت بپردازید و در مسیر های مختلف آنها را بیازمایید. بازی The Karters توسط شرکت 10Ants Hill برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

The Karters cover

مشخصات بازی The Karters :

نام بازی : The Karters

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : 10Ants Hill

منتشر کننده : 10Ants Hill

سبک بازی : مسابقه ای – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Karters

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *