دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Last DeadEnd v1.1 – CODEX

The Last DeadEnd یک بازی ماجراجویی است که دارای عناصر FPS و ترسناک می باشد. شما در این بازی نقش یک دانشمند جوان به نام Farhad Novruzov را به عهده دارید که برای ساخت یک فیلم مستند به زادگاه خود بازگشته است تا به کانال تلویزیونی ملی در این زمینه کمک کند. در اینجا او با رویدادهای عجیبی روبرو می شود که با مذهب باستانی زرتشتی ارتباط دارد و این دانشمند باید دلایل وقوع این اتفاقات را کشف کند. این بازی به دو صورت اول شخص و سوم شخص قابل اجرا است که بیشتر رویدادها و عملیات های آن به روش اول شخص انجام می شود. مکان اصلی این بازی در کشور آذربایجان و شهر باکو قرار دارد و فضای آن با ساختمان های واقعی این شهر طراحی شده است. شما در این بازی با قدیمی ترین محله ی باکو آشنا می شوید که هزاران سال قدمت دارد و با دیوارهای سنگی، خیابان های قدیمی، و مکان های تاریخی آن برخورد می کنید.

سایر مشخصات بازی: چندین نوع دشمن در این بازی وجود دارد که بر اساس افسانه های محلی ساخته شده اند. شما برای مبارزه با هر کدام از این دشمن ها نیاز دارید تا از تاکتیک های خاصی استفاده کنید تا بتوانید آن ها را شکست دهید. این بازی دارای امکانات وسیع و قابلیت های متفاوتی برای تحقیق و جستجو می باشد. برخی از صحنه های این بازی به صورت واقع گرایانه و از روی ساختمان های تاریخی این شهر طراحی شده و سایر بخش های بازی به صورت فانتزی ساخته شده است. این بازی دارای سبک بسیار جذابی می باشد که حس ماجراجویی و دلهره را برای گیمر ها به ارمغان می آورد و تجربه ی بازی در یک شهر واقعی را برایشان فراهم می کند.

*دقت کنید که این بازی تنها بر روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*این بازی به صورت آفلاین می باشد*

The Last DeadEnd center

مشخصات بازی The Last DeadEnd :

نام بازی : The Last DeadEnd

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : AzDimension

منتشر کننده : AzDimension

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Last DeadEnd

به روز رسانی :

1397/06/12 نسخه The Last DeadEnd v1.1 - CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *