دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Mercury Man – PC

بازی The Mercury Man یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Mehsoft تولید و توسط همین کمپانی نیز منتشر گردید. در این باز شما محیط های مختلفی را تجربه خواهید کرد که در نوع خود بی نظیرند. این بازی به شما احساس هیجانی مضاعف می دهد که به نوعی شما نیز مانند سایر پلیرها که در مورد این بازی نظر داده اند، معتاد این بازی خواهید شد. این بازی از نظر محیط گرافیکی چندان خوب به نظر نمی رسد اما همین گیم پلی بازی باعث سرگرم شدن شما در این بازی خواهد شد. این بازی دارای گیم پلی سبک ولی با جزئیات تمام می باشد که هر پلیری را با هر سبک شیفته خود خواهد ساخت. کمپانی بازی سازی Mehsoft یک کمپانی مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید.

سایر مشخصات بازی: در سال 2310، مردم روی زمین راه جدیدی برای درمان بیماریهای مرگبار کشف کردند. این راه توسط 2315 تکنولوژی به روسیه رسید. نقطه این روش پزشکی جایگزینی خون بیمار با جیوه بود. در سال های اول تنها ثروتمندان می توانستند از آن بگذرند، اما درمانگاه هایی که از خدمات جایگزینی خون برای پول کمی استفاده می کردند، به تدریج ظاهر شدند. در عین حال، تعداد افرادی که در معرض بیماری های غیر قابل درمان هستند بزرگتر و بزرگتر شده و درمان جیوه دیگر به آنها کمک نمی کند. به زودی روشن شد که «جیوه»ای که افرادی که انتقال خون را دریافت کرده اند، خطرناک است. در نتيجه، دولت جهاني ممنوعيت کامل جيوه ها را به اجرا گذاشت، واحدهاي پليس شکارچیان خاصي ساخته شد که افراد جيوه را جستجو و حذف کردند. اما سیاستمداران و ثروتمندان به دنبال انتقال خون بودند. در نهایت، این همه منجر به شورش های مدنی شد.

The.Mercury.Man.center

مشخصات بازی The Mercury Man:

نام بازی :  The Mercury Man

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Mehsoft

منتشر کننده : Mehsoft

سبک بازی : ماجرایی، اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Mercury Man

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *