دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Vikings v1.0.6 برای اندروید + مود

The Vikings بازی فوق العاده زیبا و تفننی The Vikings از جمله بازی های سبک Arcade است. واکینگ ها از جنگاوران و سلحشوران منطقه اسکاندیناوی بودند که از تبر به عنوان سلاح اصلی جنگی خود در مبارزاتشان استفاده میکردند. شما هم باید از این سلاح برای نابودی آدمک های واکینگ موجود در بازی استفاده کنید و به سمت آن ها نشانه روی کنید و سر آن ها را دو نصف کنید! شاید کمی بی رحمانه به نظر برسد ولی بسیار جذاب است! البته این کار آسانی نیست چرا که آن ها هم با سلاح های منحصر به فرد و مرگبارشان از خود دفاع کرده و شما را مورد حمله قرار میدهند. شما تنها باید با انگشت خود صفحه را لمس کرده زاویه مناسب را انتخاب کنید و به سمت دشمنان خود نشانه روی کنید و دست خود را کشیده تا تبرهایتان برای نابودی حریفان پرتاب شوند. مطمئنا از این بازی سرگرم کننده لذت خواهید برد.

سایر توضیحات : بازی جذاب The Vikings را میتوانید به صورت تک نفره بازی کرده و مراحل را یکی بعد از دیگری طی کنید و مهارت خود را تقویت کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین با حریفانی از سراسر دنیا به رقابت مهیجی پرداخته و از آن ها با تبرهای مرگبار خود پذیرایی کنید! این بازی از یک گرفیک ساده و در عین حال مهیج بهره میبرد و مطمئنا بازی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما خواهد بود. بازی The Vikings توسط شرکت بازی سازی BYV برای علاقه مندان به بازی های  Arcade طراحی و ساخته شده است و از طریق مارکت گوگل پلی برای میلیون ها کاربر گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی مهیج را از طریق سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

The.Vikings.center

ویژگی های بازی The Vikings :

 – گیم پلی ساده و روان

 – گرافیک بسیار جذاب

 – امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین

 – وجود مراحل مختلف و متنوع

 – صداگذاری با مهیج

The Vikings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *