دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ماجرایی و اکشن Total Recall V1.3.0 برای اندروید

Total Recall یک بازی تیراندازی اول شخص و با گیم پلی سریع و هیجان انگیز است . در سال 2084 وقتی که حافظه خود را از دست می دهید خود را در موقعیتی پیدا می کنید که از مهاجمان مرموزی فرار می کنید . در این بازی در نقش Douglas Quaidd حضور دارید که باید از طریق مبارزه با دشمنان در آسیای جدید به هسته کره زمین سفر کند . با انجام ماموریت های مختلف باید در جستجوی حقیقت باشید . ماموریت های بازی در محیطی سه بعدی با لبه های برش یافتهو گرافیک عالی می گذرد . با کسب مهارت های جدید می توانید از سلاح های مختلف در مبارزه با دشمنان استفاده کنید . در نسخه جدید این بازی تمام مراحل و سلاح ها کشف شده و در اختیار هستند . با Total Recall از زندگی روزمره خود کنار گرفته و به دنیای علمی تخیلی وارد شوید . این بازی برای تمام افرادی که دوست دار بازی های تیراندازی اول شخص با سبک اکشن و علمی تخیلی است توصیه می شود .

دانلود بازی Total Recall

ویژگی های بازی Total Recall :

– مبارزه در آسیای جدید  گام به گام با Douglas Quaid

– سفربه هسته کره زمین

– دارای حالت مبارزه ای زنده ماندن برای مبارزه با موجی از دشمنان

– دارای ماموریت های مختلف در جهانی واقع بینانه و سه بعدی و برداشت شده به طور مستقیم از فیلم هایی همچون Rekall Center , Red light District , Apartment و the Rooftop

– وجود طیف گسترده از سلاح های مختلف برای مبارزه

– دارای کنترل های لمسی و بصری و بسیار آسان برای یادگیری

– دارای سبک اول شخص و تیراندازی

Total Recall

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *