دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tower Conquest v22.00.23g برای اندروید و iOS + مود

Tower Conquest بازی Tower Conquest یک بازی منحصر به فرد از سبک بازی های استراتژیک اندرویدی است که با ساخت عالی و کیفیت جذابش مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد. آماده اید که به قهرمان داستان تبدیل شوید؟! پس هرچه سریعتر سربازان خود را خبردار کرده و با کمک آن ها به فتح برج های دشمنانتان بروید. ارتش خود را آموزش داده و با غنائم کسب کرده از حمله های اخیر خود سطح کمی و کیفی آن ها را ارتقا دهید. با ورود خود به دنیای بی پایان بازی لرزه بر اندام دشمنان خود بیاندازید! با ارتش بی رحم خود دشمنانتان را از پیش رو بردارید و قلعه های آن ها را با خاک یکسان کنید. با نابودی دشمنان به آیتم هایی دست پیدا میکنید که شما را قادر میسازند تا قدرت خود را بیش از پیش افزایش دهید. در بازی Tower Conquest بیش از 70 واحد جنگی و 5 گروه مختلف برای مبارزه وجود دارد که تجربه یک بازی استراتژیک فوق العاده را به شما منتقل میکند. بازی کنید و سرعت عمل و دقت خود را بالا ببرید.

سایر توضیحات : از ویژگی های فوق العاده بازی Tower Conquest برخلاف دیگر بازی های استراتژیک این است که این امکان وجود دارد تا علاوه بر بازی به صورت آنلاین، تجربه بازی آفلاین را نیز داشته باشید. گرافیک 2 بعدی جذاب این بازی طرفداران بسیاری پیدا کرده است که این قابلیت در کنار گیم پلی جذاب بازی Tower Conquest بیشتر به چشم می آید. بازی Tower Conquest از سری بازی های ساخت شده توسط استودیو بازی سازی Tango است که به صورت رایگان از طریق گوگل پلی برای کاربران اندروید منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی مهیج و استراتژیک را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

Tower.Conquest.center

ویژگی های بازی Tower Conquest :

 – امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین

 – وجود صحنه های نبرد بسیار متنوع

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – گرافیک 2 بعدی به همراه صداگذاری مهیج

 – وجود بیش از 5 گروه مختلف به همراه 70 شخصیت جنگی

 – امکان جمع آوری کارت جهت ارتقا واحد های جنگی خود

Tower Conquest

به روز رسانی :

1396/12/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *