دانلود بازی Trivia Crack v3.187.0 برای اندروید و آیفون

Trivia Crack

یک بازی شگفت انگیز است که به شما این امکان را می دهد تا دانش خود را تست کنید و دوستانتان را به چالش بکشید تا ببینید که چه کسی باهوش تر است! بازی را شروع کنید. روی چرخ گردان شش بخش سوال وجود دارد. این شش قسمت شامل : جغرافیا، تاریخ، هنر و ادبیات، علم و فناوری، سرگرمی و ورزش می باشند. روش بازی بدین صورت است که شما باید نوشته هایی را که مربوط به هر یک از این دسته ها است، جمع آوری کنید. باتوجه به چرخش چرخ این شانس شماست که تصمیم می گیرد شما باید کدام دسته سوال را پاسخ دهید. اگر چرخ در شکاف ویژه متوقف شود، شما می توانید برای شخصیت مورد نظر خود بازی کنید! این فقط یک بازی علمی نیست. شما میتوانید با به چالش کشیدن رقبای خود در پاسخ دادن به سوالات امتیاز خود را افزایش دهید و جام را به دست آورید. علاوه بر این،

بازی Trivia Crack

شامل چهار Power-Ups می باشد که به شما کمک می کند تا پاسخ صحیح به سؤالات دشوار را دریافت کنید. همچنین شما قادر خواهید بود در حین بازی با دوستان خود در سراسر دنیا چت کنید و امتیازات خود را به اشتراک بگذارید تا رقابت خود را داغ تر کنید. این بازی دلنشین و جذاب محصولی از شرکت Etermax می باشد که بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن لذت می برند.

ویژگی های بازی Trivia Crack :

در طراحی این بازی از رابط کاربری بسیار هیجان انگیزی استفاده شده

جلوه های بصری و گرافیک دلنشین و جذاب

یک بازی سریع، پویا و اعتیاد آور است. در این بازی بیش از 90.000 سوال وجود دارد که به طور مداوم به روز رسانی می شود و شما می توانید خود را بیازمایید.

تست دانش و اطلاعات عمومی خود در این بازی

رقابت و ورود به چالش با حریفان

 

  • تغیرات نسخه v3.187.0 :
  • User interface improvements
    Bug fixes
نام: Trivia Crack
حجم فایل: 142 مگابایت
شرکت سازنده: Etermax
ورژن: v3.187.0
آپدیت: 14 آبان 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و آیفون
سبک بازی: تفننی - سرگرم کننده
مناسب برای گروه سنی: تمامی سنین
پیش نیاز: اندروید 5.0 و ای او اس 10 به بالا

به روز رسانی :

1401/08/14 نسخه v3.187.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *