دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Twisty Board 2 v1.1.6 برای اندروید و iOS + مود

Twisty Board 2 بازی Twisty Board 2 یک بازی تفننی و Arcade است که به تازگی برای علاقه مندان بازی های سرگرم کننده منتشر شده است. اسکیت بورد خود را برداشته به چپ و راست بپیچید و لذت ببرید. دنیای انسان ها در حال نابودی است و انسان ها اسیر شده اند. شما باید با به پایان رساندن ماموریت های مختلف انسان ها را آزاد کرده و به مقابله با اهداف شوم دشمنان بپردازید. بسیاری چشم امیدشان به شماست، پس آن ها را ناامید نکنید. در این بازی Arcade بیش از 30 شخصیت مختلف وجود دارد که شما میتوانید با انتخاب هر یک از آن ها به بازی خود بپردازید و از بازی کردن با آن لذت ببرید. مسئولیت نجات انسان ها به دست شماست! پس تمام توان خود را بکار گیرید تا در انجام ماموریت ها موفق شوید. امتیازات و پول های موجود در بازی را جمع آوری کرده و کاراکتر های با مزه بازی را آزاد کنید.

سایر توضیحات : بازی Twisty Board 2 از سری بازی های بسیار کم حجم است و این قابلیت در کنار گرافیک بسیار ساده ولی جذاب این بازی سبب شده که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کند. شما میتوانید این بازی مهیج را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود بازی کنید. این بازی از یک گیم پلی بسیار ساده در عین حال روان بهره میبرد. بازی Twisty Board 2 توسط شرکت بازی سازی Love Handle Developers LLP برای علاقه مندان به بازی های Arcade و تفننی طراحی و ساخته شده است و از طریق گوگل پلی برای استفاده کاربران اندرویدی به صورت رایگان منتشر شده است. بازی Twisty Board 2 از جمله بازی هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت شما گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

Twisty.Board.2.center

ویژگی های بازی Twisty Board 2 :

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – وجود بیش از 30 شخصیت درون بازی

 – حجم کم

 – امکان کنترل ساده و روان

Twisty Board 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *