دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Unleash – PC

بازی Unleash یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است. این بازی در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی DeSync Studios ساخته و توسط همان کمپانی ارائه گردید. در انجمن های بین المللی بازی های رایانه ای این بازی توانسته است جوایزی را بدست آورد. همچنین سبک بازی و گیم پلی آن از نطر بسیاری از کاربران نمره خوبی را از آن خود کرده است. در اصل، Unleash در رابطه با ساختن ردیف برج ها و ایجاد هیولا برای مبارزه با دشمنان خود است. انبوهی از جانوران که بر روی دشمنانتان آزاد می کنید می تواند آنها را از بین ببرد. بهتر است که امتیازات خود را کسب و آنها را ذخیره کنید. هماهنگ سازی سازه های ساخته شده و نگهبانان روی برج ها به طور مناسب برای افزایش پتانسیل ترکیبی آنها بسیار مهم است. نیروهای خود را در زمان مناسب تکمیل کنید و ارتقاء دهید تا دشمن خود را از بین ببرید.

سایر مشخصات بازی: تجربه رقابتی شدید و پیدا کردن نوع تاکتیک حریفتان به وسیله شما می تواند در موفقیت شما بسیار مهم باشند. با استفاده از انتخاب گسترده ای از هیولاها و برج ها در میدان نبرد از رقیبان خود پیشی بگیرید. کشف ویژگی های و توانایی های منحصر به فرد از تمام 19 هیولا بازی در حال حاضر ارائه می دهد. هر هیولا دارای 4 سطح ارتقا است. دفاع خود را با استفاده از 13 برج در حال حاضر در دسترس و 3 نوع دیوار اضافی را تنظیم کنید. هر برج دارای 3 سطح ارتقاء است. دعوت کردن 7 همکار برای بازی کردن به صورت آنلاین در PvP از جمله ویژگی های این بازی است. حالت های بازی چندگانه، از جمله خط برج جنگ، برج دفاع، آموزش و یک حالت بازی اکشن این بازی را بسیار مهیج تر کرده است.

 

Unleash.center

مشخصات بازی Unleash:

نام بازی :  Unleash

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : DeSync Studios

منتشر کننده : DeSync Studios

سبک بازی : اکشن، استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Unleash

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *