دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Unrect – PC

UNRECT یک بازی Sandbox 2D است که بازیکنان نقش مهمی دارند. قهرمان ما یک مأموریت مهم است، برای ساختن و گسترش مستعمره اش. جمع آوری و کپسول جوهر (منبع زندگی) که در سراسر جهان پراکنده شده است. پس از آن، به مستعمرات جدید سلام کنید. قهرمان ما باید از این استعمارگران جدید با ایجاد یک خانه برای آنها محافظت کند. با گذشت زمان، سفارشی کردن و گسترش پایگاه و بهبود توانایی های باقی مانده استعمارگران، تولید اسانس ها و افزایش تعداد استعمارگران می تواند برای شما مفید باشد. این حکومت شماست، استعمارگران هر کاری را که می گویند انجام می دهند. شما می توانید آنها را به برج ها و کپسول هایی که برای تولید جوهر استفاده می شود اختصاص دهید یا آنها را به عنوان یک همراه خود نگه دارید. شما می توانید هر چیزی را در این جهان با چیدن و قرار دادن بلوک تغییر دهید. یک دنیای باز گسترده در انتظار شماست. کشف مناطق اسرار آمیز و غارها و کشف پایگاه های دشمن. استعمارگران در انتظار شما هستند!

سایر مشخصات بازی: این بازی در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Sedate Games تولید و توسط همین کمپانی نیز منتشر گردید. این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی Sedate Games یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

Unrect.center

مشخصات بازی Unrect:

نام بازی :  Unrect

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Sedate Games

منتشر کننده : Sedate Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Unrect

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *