دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ValeGuard – PC

بازی ValeGuard یک بازی استراتژیک زیبا برای علاقه مندان به بازی هایی در این سبک است. این بازی برای همه چالش برانگیز است. گیمرها از مراحل دشواری باید عبور کنند. ساکنان آرام از واله ایستادگی می کنند بی دفاع … بدون دیوار، بدون آذوقه، حتی یک حصار قابل نمایش هم دورشان نیست. شما باید عاقلانه از منابع خود برای تبدیل هر روستایی از شهر مزرعه به قلعه استفاده کنید. ساخت دفاع، آموزش نیروهای نظامی، و نگه داشتن خط با قهرمانان قدرتمند در ValeGuard، این بازی یک بازی استراتژی دفاعی است. گیم پلی این بازی یک بازی استراتژی منحصر به فرد است که ترکیبی از Turn-based City-building با مبارزه زمان واقعی است. هر روز دفاع خودتان را ایجاد می کنید، نیروهای نظامی را آماده می کنید و آماده حمله می شوید. هنگامی که دشمنان در شب می آیند، شما با برج ها، سربازان و قهرمانان با توانایی های قدرتمند دفاع می کنید.

سایر مشخصات بازی: صرفه جویی در بسیاری از شهرها به عنوان شما می توانید، در حالی که شما از طریق Vale سفر می کنید. عاقلانه انتخاب کنید، زیرا هر شهر دارایی های منحصر به فرد و قهرمان را برای کمک به جنگ های آینده باز میکند. شکست در Valeguard پایان نیست. هر بازی شما می توانید قهرمانان بیشتری را باز کنید و استراتژی های جدید را برای رسیدن به پیروزی کشف کنید.

ValeGuard.center

مشخصات بازی ValeGuard:

نام بازی :  ValeGuard

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Lost Tower Games

منتشر کننده : Lost Tower Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

ValeGuard

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *