دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Voodoo Whisperer Curse of a Legend – PC

 بازی Voodoo Whisperer Curse of a Legend یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های ماجرایی است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Gogii Games تولید و توسط کمپانی Strategy First منتشر گردید. این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. لیلیان یاد می گیرد که از قدرت خود استفاده کند، یکی از قدرتمند ترین ورزشکاران وودو در جهان است. اما یک نیروی تاریک بیش از نیواورلئان حل و فصل شده است، و ماری Leveau، معلم لیلیان تحت لعن قرار گرفته است. کل شهر به یک عمیق و تاریک خواب توسط نیروی شرور مرموز قرار داده شده است. حالا لیلیان جوان باید متحدان خود را پیدا کند و اسرار تاریک وودو را کشف کند تا بتواند استاد خود را نجات دهد و دوستانش را آزاد کند قبل از اینکه دیر شود.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Voodoo.Whisperer.Curse.of.a.Legend.center

مشخصات بازی Voodoo Whisperer Curse of a Legend:

نام بازی :  Voodoo Whisperer Curse of a Legend

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Gogii Games

منتشر کننده : Strategy First

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Voodoo Whisperer Curse of a Legend

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *