دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی War Hunter – PC نسخه TiNYiSO

بازی War Hunter یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص است که در آن شما کنترل عوامل ویژه ای را دست می گیرید و باید در یک محیط سرد و پر از خطر به راه خود ادامه دهید و ماموریت های داده شده به شما را به انجام برسانید. در این بازی شخصی به عنوان بزرگترین فروشنده اسلحه در تمام دنیا سعی می کند که با استفاده از افراد شرور و با کمک تروریست ها نقشه های خود را عملی کند. مردم سراسر جهان از این شخص هراس دارند. این شخص یک راکتور هسته ای را از دولت روسیه دزدیده است. رسانه ها در مورد نابودی قریب الوقوع همه بشریت می گویند. دولت ایالات متحده یک واحد ویژه برای خنثی کردن نقشه های دشمن ارسال می کند. روس ها به نوبه خود بهترین عامل FSB استفاده کرده تا جلوی این عمل تروریستی را بگیرند. آیا این افراد باعث خنثی شدن این نقشه و جلوگیری از نابودی بشریت می شوند؟ همه چیز به شما بستگی دارد

سایر مشخصات بازی: شما در این بازی کنترل تعدادی از نیروها را در دست دارید همچنین با استفاده از سلاح های کلاسیک و مدرنی که در اختیار شما قرار میگیرند باید از پس دشمنانتان برآیید. این بازی در عین سادگی، محیطی سراسر از هیجان و ترس و دلهره به مخاطب القا می کند. شما در این بازی می توانید با استفاده از سلاحهای مختلف که پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بازی به شما داده می شود، کنترل قسمتی از ناحیه تصرف شده توسط دشمنانتان را در دست بگیرید. مراحل مختلف بازی دارای درجه های سختی متفاوتی هستند پس گمان نکنید که راهی آسان و بدون چالش در پیش روی شماست.

WAR HUNTER.center

مشخصات بازی War Hunter:

نام بازی : War Hunter

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Falco Software

منتشر کننده : OtakuMaker SARL

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، اول شخص

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

War Hunter

  • 2 replies
    1. p00ri@ says:

      با سلام دو سوال داشتم
      1 بازی به گرافیک1gb میخوره
      2 بازیش انلاینه یا نه؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *